Gjest 1983-mod. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg er en 24 år gammel mann som har møtt kvinnen i mitt liv. Vi har vært sammen i 1 1/2 år, og er nå samboere. Vi har det bare så utrolig bra sammen , i og utenfor senga..... men desverre har det ikke lyktes for henne å oppnå orgasme enda i hennes snart 30-årige liv..... dette undrer meg , men frustrerer meg ikke, for vi har et utrolig godt sex-liv, og har sex så ofte vi kan. Og det er oftest hun som tar iniativ, og er som oftes kliss våt nedentil før vi får av oss klærne... Vi har prøvd masse forskjellige stillinger, og den som hun liker best er at hun ligger på siden og jeg kommer inn i henne bakfra.Til å begynne med kan hun være helt vill, og nyter det noe voldsomt, men så stopper det liksom på det nivået frem til jeg får utløsning. Akkurat som hun ikke tør å slippe seg løs.... selv sier hun at det er vanvittig herlig, men at det "liksom ikke blir noe mer". Hun reagerer heller lite på stimulering av klitoris, og når jeg sier at hun må si ifra om hva som er godt og ikke godt når jeg utfører oralsex på henne sier hun at " det der kan du bedre enn meg". Det rareste synes jeg er at hun sier at hun aldri har tatt noe særlig på seg selv, aldri onanert med seg selv for å nå klimaks... hun er veldig stille og rolig i det vanlige, og har kanskje ikke verdens beste selvtillit, noe som hun forøvrig ikke har noen grunn til. "Alle" liker henne, hun er verdens snilleste mor og samboer og ser helt fantastisk ut!!! Ja jeg føler bare som verdens heldigste mann! Og det sier jeg til henne så ofte jeg kan... Jeg er så utrolig glad i henne, og hadde blitt SÅ, SÅ glad om vi sammen kunne ha oppnådd hennes orgasme..... Kan du hjelpe meg? Mvh 1983 -modell 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283240-jenta-mi-har-aldri-hatt-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.