Gå til innhold

elske/orgasme over 30 uker...

Anbefalte innlegg

Gjest ninnita

hei! noen som vet om en orgasme kan,når du begynner å nærme deg termin, sette igang en fødsel? er i uke 32 nå.magen min blir steinhard etter en org,ei god stund. min mann og jeg blir jo litt bekymra hvis en fødsel kan settes igang etter elskov:)

håper noen har info om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283272-elskeorgasme-over-30-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du opplever er kynnere, det er helt vanlig ved anstrengelser utover i svangerskapet. :o) Med mindre det er modent og klart for fødsel fremskynder ikke sex (med sædavgang inne i deg) fødselen på noen måte.

Tar da forbehold om at du ikke er i faresonen for å føde tidlig på noen måte.

Annonse

Det er riktig hva jubalong 70 og lillemus skrev, at kroppen må være klar til fødselen for at sex og orgasme skal sette i gang fødsel. Hvis du ikke er i fare å føde for tidlig ellers ( det ville du ha vært klar over nå ), så er det ingen fare for at du begynner å føde på grunn av samleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...