Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har kommet inn på MSN. Når jeg vil logge meg på får jeg bare beskjed om at tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Er det noen som vet hva som kan være galt?

Gjest spyro !!?
Skrevet

Når det feil kan du velge å sjekke instillingene dine med en knapp litt nede der.......

Skrevet

Når det feil kan du velge å sjekke instillingene dine med en knapp litt nede der.......

Litt nede hvor, og hvordan skal de riktige innstillingene være? Jeg har ikke endret på noe med vilje siden jeg installerte det.

Gjest spyro !!?
Skrevet

Litt nede hvor, og hvordan skal de riktige innstillingene være? Jeg har ikke endret på noe med vilje siden jeg installerte det.

Når du får feilmelding står det i vinduet ett sted du kan sjekke instillingene, husker ikke helt hvor det står

Gjest spyro !!?
Skrevet

Og nå plutselig etter lang, lang tid når jeg prøvde å logge meg på virket det uten at jeg burde gjøre noe som helst.

Bra, hva er adressen din? ;) hihi

Skrevet

Bra, hva er adressen din? ;) hihi

En som avslører navnet mitt, med andre ord ikke en jeg legger ut på dol. :-)

Gjest spyro !!?
Skrevet

En som avslører navnet mitt, med andre ord ikke en jeg legger ut på dol. :-)

Tenkte meg det, bare tulla da, vært moro å snakka med deg, kanskje ....

Skrevet

Tenkte meg det, bare tulla da, vært moro å snakka med deg, kanskje ....

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...