Bookworm Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Q6YlBAs0Lfo Ja, hva skal vi tro om dette da? Kan vi endelig få svar? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Ikke vet jeg, tror ikke vi får svar før barna selv blir så store at de evt. velger å stå frem i media. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Ikke vet jeg, tror ikke vi får svar før barna selv blir så store at de evt. velger å stå frem i media. Begynner ikke barna å bli så gamle etter hvert? Det er jo et hav av tid siden Bjugn, liksom. Må da nærme seg 20 år snart? 0 Siter
Gjest agdenesi Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Begynner ikke barna å bli så gamle etter hvert? Det er jo et hav av tid siden Bjugn, liksom. Må da nærme seg 20 år snart? barna har blitt så gamle at de har løyet om at ting har skjedd fordi da har de fått en økonomisk erstatning. Sier ikke at ikke noe har skjedd med noen,men det er noen som det ikke har skjedd noen verdens ting med, som har sagt det har det fordi de har fått penger/erstatning. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Nå hadde jeg ikke lyd på, men har den linken noe med Bjugn-saken å gjøre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.