Gjest Bekymret mann, 27. Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 God dag For første gang i Juni (hovedsaklig på armene, mest på oversiden fra håndledd til albuledd) fikk jeg noen små væskefylte blemmer - tenkte det hadde en sammenheng med at jeg var blitt kraftig solbrent på armene, de gjør ikke vondt, men nå i ettertid (særlig de siste dagene) har de dukket opp hver gang jeg har svette kraftig (sykling). Får noen få blemmer på mage/rygg også. De forsvinner etter noen timer, men ser litt "gufne" ut. Blemmene i seg selv er fra 0,5 - 1,5 mm, med klar væske. Noen av blemmene har en liten rød flekk rundt seg i tillegg. Jeg skal likevel til en rutinesjekk hos lege neste uke, men er dette noe som er "kjent" eller bør jeg komme meg til hudlege/ekspert umiddelbart? Håper på svar - på forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283309-sm%C3%A5-blemmer-i-huden-etter-trening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.