Gå til innhold

Kan jeg stole på termin?

Anbefalte innlegg

Gjest Sofagris83

Kjære Mette! Jeg er en jente på 23, som nå er gravid i 20.uke. Første dag av siste mens tror jeg var 2.april (har veldig ustabil mens, blør i hytt og vær), men mensterminen er da trolig 9.januar. Var på UL i uke 18 hvor jeg fikk den nøyaktig samme terminen. I uke 8 var jeg på tidlig UL, terminen ble da 13.januar. Hvor sikker kan jeg være på at jeg ble befruktet i april og ikke i slutten av mars? Og hvor stor er sjansen for å bli gravid når partneren ikke hadde utløsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283315-kan-jeg-stole-p%C3%A5-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager fra eller til spiller ingen rolle. Det er heller ikke nødvendig at partneren får utløsning inne i deg, det kommer alltids litt smøring fra penis og denne inneholder også litt sædceller, mange har blitt gravide etter å ha "hoppet av i svingen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...