Gjest kizi Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Skal pusse opp bad og skal få noen fra HTH kjøkken å tegne bad, eventuelt kjøpe innredning. Vet du om HTH er dyrere enn feks porskgrunn, ifø ovs? Skal kjøpe ei solid innredning som varer ei stund. 0 Siter
Atene Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Jeg fikk tilbud fra HTH da jeg pusset opp badet, og det lå på omtrent samme nivå som de ok baderomsmøblene - kanskje noe lavere. Men de som gjorde jobben frarådet å bruke kjøkkeninnredning, og i ettertid er jeg fornøyd med valget. Vi endte med Tema baderomsmøbler. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Jeg fikk tilbud fra HTH da jeg pusset opp badet, og det lå på omtrent samme nivå som de ok baderomsmøblene - kanskje noe lavere. Men de som gjorde jobben frarådet å bruke kjøkkeninnredning, og i ettertid er jeg fornøyd med valget. Vi endte med Tema baderomsmøbler. Takk for svar. HTH selger også badromsinnredning. Skal ikke bruke kjøkkeninnredning nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.