Gå til innhold

Mobbeoffer for kroppen min

Anbefalte innlegg

Gjest Lillejente

Hei, jeg er en jente på snart 16 år.. jeg er veldig lite utviklet (har ikke antydning til bryster i det hele tatt) og jeg lurer på om det finnes hormonpiller som får puppene til å vokse. Dette er et veldig ubehagelig problem for meg og jeg har blitt mobbet lenge for dette, og nå gruer jeg meg veldig til bikinisesongen! HJELP MEG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28333-mobbeoffer-for-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Har du fått menstruasjon og er de regelmessige? Det vil bety at du har hormoner nok og at det ikke vil være effekt ved å tilføre deg ekstra hormon. Jeg kan trøste deg med at brystet utvikler seg lenge, så det er håp fortsatt. Pass også på ikke å være for tynn.

Hvis du ikke har mensen, kan du søke lege (gynekolog) for å få en sjekk av hormonene ved en blodprøve, men altså kun hvis du ikke har menstruasjon.

Har du fått menstruasjon og er de regelmessige? Det vil bety at du har hormoner nok og at det ikke vil være effekt ved å tilføre deg ekstra hormon. Jeg kan trøste deg med at brystet utvikler seg lenge, så det er håp fortsatt. Pass også på ikke å være for tynn.

Hvis du ikke har mensen, kan du søke lege (gynekolog) for å få en sjekk av hormonene ved en blodprøve, men altså kun hvis du ikke har menstruasjon.

Husk at du ikke automatisk blir noe offer selv om noen mobber deg! Du bestemmer selv hvordan du vil reagere på mobbingen. Mobbing er idiotisk, hev deg over det.

Ang bryststørrelsen, kan du ikke bruke BH med innlegg? Det finnes på bikinioverdeler også.

Gjest LIllejente

Jeg fikk menstruasjonen for 1år siden, og den er regelmessig. Men finnes det andre hjelpemidler som kan gjøre brystene større?

Er meget lei av all mobbingen!

Takk for at du svarte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...