Gå til innhold

Å skjule at man har et barn...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hvorfor virker det slikt at en del menn skjuler at de har barn? Jeg liker en mann, kjenner han ikke så veldig godt enda, men jeg vet at han har barn. Dette har han ikke sagt, jeg vet fordi noen andre har fortalt meg det. Jeg har en følelse av at han har et godt øye til meg. Men det virker som om han prøver å unngå å røpe at han har et barn. Om det skulle bli noe, vil jeg jo få vite det før eller siden uansett. Er det slik at man er redd for å ikke være aktuell på sjekkemarkedet pga at man har barn?

Skrevet

Det høres jo logisk ut. Han håper vel at du etterhvert vil bli såpass glad i ham at du takler at han har barn, mens i begynnerfasen kan jo barn være det som får deg til å trekke deg ut.

Skrevet

Det er mange som blir "skremt" bort av barn, så jeg har fortåelse for det han gjør hvis det er tanken, absolutt.

Hvis man er veldig tildig i innledningen av ett forhold eller i flørtefasen så ville jeg tenkt meg om både en og ti ganger før jeg innledet ett forhold med noen som har barn, når man blir ebdre kjent med vedommende er det litt lettere å akseptere, sånn er jeg skrudd sammenn ihvertfall. ;)

Skrevet

Jeg var åpen om ungene fra første stund og det skremte ikke min kjære i alle fall. :o)

Jeg hadde blitt skeptisk til en mann som skjulte noe så viktig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...