Gå til innhold

alternativ til p-piller

Anbefalte innlegg

Gjest lei p-piller

Har noen hørt om ladysafe og babysafe (tror det er det det heter),et aparat som måler temperaturen, når en er fruktbar og ikke? Er dette en sikker metode for å unngå graviditet. Den går an å bestilles på postordre,derfor jeg har mine tvil...Det står i brosjyren at den er like sikker som p.piller,men jeg vil ikke ta noen sjanser heller. Jeg vil gjerne ha et alternativ til p-piller,er lei alle bivirkningene,vil heller prøve noe naturlig. Håper noen svarer!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28334-alternativ-til-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Apparatet måler temperaturen som stiger etter eggløsning. Du kan gjøre det samme med et vanlig termometer. Apparatet gir deg rødt signal når det er farlig (7-10 dager per måned) hvor du må avstå fra samleie eller bruke kondom. Brukt korrrekt er apparatet 94% sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...