audilille Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 jeg føler at både jeg og partneren min frustrerer hverandre i sengen. jeg føler jeg alltid må roe han ned, for jeg klarer ikke å henge med i tempoet hans. og han føler at jeg bare klager og maser, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenner på ting og ikke får orgasme. jeg har hørt at det går på sett og vis an å "presse" fram en orgasme. men det tar vanvittig lang tid, og det funker sånn middels. hender også ofte at samleiet må avbrytes fordi jeg får krampe. det er ikke gøy han jobber i turnus og er borte to uker i slengen.når han er borte, vil han gjerne at jeg skal bruke en del sexleketøy. han tror dette får meg til å bli mer tent på han til han kommer hjem. men fakta er at jeg gråter noen ganger når jeg tenker på dildoen. den kjøpte han til meg med en gang vi begynte å ha sex. jeg var ikke klar for det i det hele tatt. jeg var faktisk ikke helt sikker på om jeg egentlig ville ha sex i utgangspunktet. han hadde tidligere spurt meg om hva jeg syntes om sexleketøy. da svarte jeg svært tydelig at det var jeg over hode ikke klar for. og når han da kjøpte leketøy uten at jeg visste det, følte jeg det som et overtramp ovenfor mine grender og følelser. jeg elsker jo gutten min. vi har vært ilag i snart 5 år. men sexen fungerer etter forholdene veldig dårlig. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg begynner å bli desperat, og er ikke sikker på om forholdet kan fortsette slik. da blir vi gal begge to. mannen min er nok mer desperat enn meg, og jeg har oppdaget flere ganger at han har kontaktet jenter over nettet og mobilen. han har sendt nakenbilder av seg selv til flere av dem. jeg aner ikke hva det skal være godt for! og det gjør ikke så godt for meg, og det blir i alle fall ikke noe lettere å ha sex med ham med det i bakhodet. uff dette ble et langt innlegg. setter stor pris på om det er noen som har lyst til å svare meg. jeg kunne skreven sikkert fem ganger så mye er det noen som har erfaringer de kan dele med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dere er så langt unna hverandre seksuelt som det er mulig å komme. Dere er nok litt i ytterkanten begge to, du i den ene og han i den andre. Dette må det bare bli seksuell frustrasjon ut av. Du mangler svært mye for å komme opp på hans nivå og han klarer ikke å komme ned på ditt nivå. Jeg tror ikke noe på at dere vil finne en fornuftig sted å "møtes" på når det gjelder dette. Det seksuelle vil aldri funke. Når du sier at du ikke forstår hvorfor han sender nakenbilder av seg selv til andre, så sier det også litt om ditt ståsted, han er så langt forran deg på det seksuelle planet at han også er seksuelt frustrert fordi du ikke henger meg. Derfor søker han noe annet for å oppleve spenningen og kanskje tilfredsstillelse. Selv om du skulle yte maks seksuelt så vil dette være langt fra det han ønsker. Føler du ikke for å bruke sexhjelpemidler så gjør du det ikke. Du skal ikke la deg presse til noe du ikke er klar for eller vil. Jeg skjønner deg svært godt som føler at dette er en vond situasjon. Men jeg skjønner jo han også, dere er som sagt på to forskjellige plan. Jeg tror dessverre ikke noe på at det finnes noen god løsning på dette. Enten må du godta at der er slik og forsøke så godt du kan å henge med, men jeg tror at det blir for psykisk slitsomt for deg. Eller så må du gjøre det slutt og finne deg en som har litt mer normal lyst og som er tilpasset din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
audilille Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Dere er så langt unna hverandre seksuelt som det er mulig å komme. Dere er nok litt i ytterkanten begge to, du i den ene og han i den andre. Dette må det bare bli seksuell frustrasjon ut av. Du mangler svært mye for å komme opp på hans nivå og han klarer ikke å komme ned på ditt nivå. Jeg tror ikke noe på at dere vil finne en fornuftig sted å "møtes" på når det gjelder dette. Det seksuelle vil aldri funke. Når du sier at du ikke forstår hvorfor han sender nakenbilder av seg selv til andre, så sier det også litt om ditt ståsted, han er så langt forran deg på det seksuelle planet at han også er seksuelt frustrert fordi du ikke henger meg. Derfor søker han noe annet for å oppleve spenningen og kanskje tilfredsstillelse. Selv om du skulle yte maks seksuelt så vil dette være langt fra det han ønsker. Føler du ikke for å bruke sexhjelpemidler så gjør du det ikke. Du skal ikke la deg presse til noe du ikke er klar for eller vil. Jeg skjønner deg svært godt som føler at dette er en vond situasjon. Men jeg skjønner jo han også, dere er som sagt på to forskjellige plan. Jeg tror dessverre ikke noe på at det finnes noen god løsning på dette. Enten må du godta at der er slik og forsøke så godt du kan å henge med, men jeg tror at det blir for psykisk slitsomt for deg. Eller så må du gjøre det slutt og finne deg en som har litt mer normal lyst og som er tilpasset din. det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. Du er ikke gnien som ikke orker 2-3 ganger pr dag. Jeg opplever at du forsøker gå han i møte, men at han fremdeles ikke er fornøyd? Merker eller vet han at du faktisk går han i møte? At du faktisk trekker dine grenser maksimalt? Forsøker han gå deg i møte, med å ikke være like krevende? Har dere sittet ned og snakket rolig igjennom det her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. Når jeg leste det første innlegget ditt, tenkte jeg at han kanskje hadde grunn til å være frustrert, men når jeg ser svaret du har gitt mrxx, heller jeg til at det er han som har et problem! Det er vel svært få som er klar for sex tre ganger for dag når man har vært sammen en stund. Slik du beskriver han, høres han ut som han er langt utenfor normalen... Det virker som du har strukket deg langt for å imøtekomme hans behov. Noen gode råd har jeg desverre ikke, men vil bare at du ikke skal tro det er deg det er noe galt med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når jeg leste det første innlegget ditt, tenkte jeg at han kanskje hadde grunn til å være frustrert, men når jeg ser svaret du har gitt mrxx, heller jeg til at det er han som har et problem! Det er vel svært få som er klar for sex tre ganger for dag når man har vært sammen en stund. Slik du beskriver han, høres han ut som han er langt utenfor normalen... Det virker som du har strukket deg langt for å imøtekomme hans behov. Noen gode råd har jeg desverre ikke, men vil bare at du ikke skal tro det er deg det er noe galt med... Enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. Jeg er enig med Togli - det er vel heller han som har et problem enn du! Du har strukket deg langt for å komme ham i møte synes jeg, men det virker for meg som om han bare krever mer og mer, han vil vel muligens aldri bli helt fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
audilille Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Du er ikke gnien som ikke orker 2-3 ganger pr dag. Jeg opplever at du forsøker gå han i møte, men at han fremdeles ikke er fornøyd? Merker eller vet han at du faktisk går han i møte? At du faktisk trekker dine grenser maksimalt? Forsøker han gå deg i møte, med å ikke være like krevende? Har dere sittet ned og snakket rolig igjennom det her? jeg har prøvd å sette meg ned og ta det opp rolig. men jeg tror sex er et ekstrmt følsomt samtaleevne for han. vet ikke hvorfor, for han er jo ikke sjenert når det kommer til praksis kan man si... tror rett og slett han ikke skjønner at det går hardt utover psyken min. det er bra dere sier at det ikke er helt normalt med den hyppigheten han krever. ja, jeg føler jeg strekker meg for hver gang han er hjemme. har snart ikke lenger strikk tror jeg. jeg har følt meg elendig og udugelig i sengen. det blir ikke bedre sex av å ikke føle seg god nok. aner ikke hva som skal til for å være god nok! men så hender det en gang imellom at det faktisk er fantastisk. det er bare så immari lenge mellom hver gang! men de gangene det er godt for meg, føler jeg at han kjeder seg. han sier at han prøver å nærme seg meg, men da går han immari lange omveier tror jeg. for jeg merker det ikke så godt. han sier han elsker å ha sex med meg, men samtidig at jeg er gniten. han sier jeg sjelden gjør som han vil, men at det er sinnsykt deilig. det er så mange motstridende ting at det er til å bli frustrert og rasende av! jeg er ikke nok når han ikke klarer å la være å oppsøke andre damer, og sender nakenbilde av de. det MÅ være noe han ikke klarer å fortelle om seg selv! finnes det andre enn sexologer som tar par til samtale for sånt? kan liksom ikke ta fri fra jobb og reise til oslo for å møte en sexolog? det kan jo umulig være bare østlenninger som sliter med sexen? jeg må takke dere for å bekrefte at jeg ikke er helt utenfor moralen. det gir meg litt støtte til å ta det opp på nytt. selvtillitten min synker, og da er det greit å ha noe å støtte seg til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. Du er slett ikke unormal, det er ham som har unormalt stor sexlyst. 5 år inn i forholdet er det ikke vanlig å ha sex tre ganger om dagen, tre ganger i uka vil jeg tro er mer normalt. Ikke la deg presse til å bruke dildoen. Det bør han respektere. Du bør derimot ikke respektere at han sender nakenbilder av seg selv til andre. Hadde samboeren min gjort det hadde veien ut døra ikke vært lang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jeg har prøvd å sette meg ned og ta det opp rolig. men jeg tror sex er et ekstrmt følsomt samtaleevne for han. vet ikke hvorfor, for han er jo ikke sjenert når det kommer til praksis kan man si... tror rett og slett han ikke skjønner at det går hardt utover psyken min. det er bra dere sier at det ikke er helt normalt med den hyppigheten han krever. ja, jeg føler jeg strekker meg for hver gang han er hjemme. har snart ikke lenger strikk tror jeg. jeg har følt meg elendig og udugelig i sengen. det blir ikke bedre sex av å ikke føle seg god nok. aner ikke hva som skal til for å være god nok! men så hender det en gang imellom at det faktisk er fantastisk. det er bare så immari lenge mellom hver gang! men de gangene det er godt for meg, føler jeg at han kjeder seg. han sier at han prøver å nærme seg meg, men da går han immari lange omveier tror jeg. for jeg merker det ikke så godt. han sier han elsker å ha sex med meg, men samtidig at jeg er gniten. han sier jeg sjelden gjør som han vil, men at det er sinnsykt deilig. det er så mange motstridende ting at det er til å bli frustrert og rasende av! jeg er ikke nok når han ikke klarer å la være å oppsøke andre damer, og sender nakenbilde av de. det MÅ være noe han ikke klarer å fortelle om seg selv! finnes det andre enn sexologer som tar par til samtale for sånt? kan liksom ikke ta fri fra jobb og reise til oslo for å møte en sexolog? det kan jo umulig være bare østlenninger som sliter med sexen? jeg må takke dere for å bekrefte at jeg ikke er helt utenfor moralen. det gir meg litt støtte til å ta det opp på nytt. selvtillitten min synker, og da er det greit å ha noe å støtte seg til. http://www.seksualterapi.no/5.html Her er det nevnt en sexolog i Bergen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
audilille Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 http://www.seksualterapi.no/5.html Her er det nevnt en sexolog i Bergen. takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 det var jo vanvittig oppløftende... jeg bruker sexleketøy og kostymer. elsker korsetter og greier.har en liten bag fyllt med ulike ting. men den der dildoen for meg er bare en veldig ekkel og truende greie! hater den over alt på jord! hvor ofte er det enkli vanlig å ha sex? er jeg gniten når jeg ikke orker 2-3 ganger hver dag? det hender jo jeg har lyst, men kroppen totalnekter ganske ofte når det er snakk om 3. gangen for dagen! jeg føler på en måte jeg har kommet immari langt når jeg møter han på flyplassen kun iført kåpe og støvletter, og ingenting under. jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg. jeg er tydeligvis ikke nok i det hele tatt. kan bare gi opp hele dritten. har vurdert å oppsøke profesjoell hjelp. men det er ingen i bergensområdet som jeg har klart å oppdrive. jeg er ikke sikker på om min kjære ville like tanken på å snakke med andre om det heller. han er klar over at det er et problem for meg, og stakkaren prøver jo på sitt vis. men han forstår jo ikke hva jeg mener tror jeg. utenom sexen har vi det veldig fint egentlig, men det er jo begrenset hvor lenge det kan holde. er ikke barebare å forlate en man har gitt hele sitt liv til heller. han har lyst på barn med meg. men jeg har sagt nei foreløbig, for da blir det nok enda vanskeligere å holde det gående flere ganger for dagen med barn som krever stell og oppmerksomhet. Når jeg leste ditt første innlegg så hørtes du litt kjedelig ut i senga, derfor jeg skrev at du var langt i den andre enden av han. Men dette svaret ditt sier mye mer. Når du møter opp i kun støvletter og kåpe og ikke noe under da er du ganske frisk av deg, vil jeg si. Jeg håper du gjorde det fordi du likte det selv og tente på det og ikke bare gjorde det for han. Det er ingen tvil om at det er han som har problemet, hvis det er slik som du beskriver. Sex 2 til 3 ganger daglig er ikke normalt, hvis man ikke akkurat har truffet hverandre da og ikke er 18 og kåte som kaniner på hverandre. Jeg skjønner godt frustrasjonen din, for mye eller for lite av noe kommer det aldri noe godt ut av. Dere har så forskjellig lyst at dere ikke vil klare å møte hverandre på halvveien. Ja, hva skal du gjøre? Han har jo like mye lyst og helt sikkert like mye frustrasjon i seg som du har og det blir jo ikke noe mindre selv om du yter maks og mer til. Han gir deg dobbeltsignaler også, som gjør at du blir usikker på deg selv. Hva ønsker du selv? Du vet jo nå at frustrasjonen vil ligge der for dere begge, orker du å leve med det og godta at det er slik, eller ønsker du noe annet? Ut i fra de svarene du kommer til så vet du hva du må gjøre også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283340-sliter-litt-med-sexen/#findComment-2277838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.