Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har brukt p-pillen synfase nå i nesten ett år, men vil bytte til en monofasisk pille (etter anbefalinger fra deg). Jeg har fått p-pillen Follimin av min lege. Hun sa at jeg kunne begynne på Follimin etter at jeg hadde fullført mitt synfase-brett.

Jeg har synfasebrett med 28 piller, og i morgen tar jeg min siste "hormonfrie" pille før jeg skal begynne på nytt brett. Det jeg da skal gjøre på onsdag er å begynne på Follimin-brettet (høres dette greit ut - eller er det et mer gunstigere tidspunkt å bytte pillene?)

Spørsmålet da er: Vil Follimin begynne å virke med én gang? eller er den usikker i 2 uker (slik som når en glemmer en p-pille o.l.)?

Det passer ikke for meg å bli gravid nå, så derfor er det viktig for meg at jeg får svar på dette.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28335-overgang-mellom-synfase-og-follimin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...