Gjest gomle Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Vi har en sekk fra Beckmann, sånn vanlig 1-4 klasse-sekk. Har noen prøvd å vaske en slik i maskina? Den er møkkete, og det er litt av en jobb å stå å skrubbe på den for hånd, så det frister veldig å hive den i maskina på et finvask-program. Men kanskje jeg ødelegger den? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg putter sekken i maskina - blir så ren og pen. Flytende omo color, ikke tøymykner, vær forsiktig med flekkfjerner(kan bleke stoffet). Max 40 grader. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg har vaska eldstemanns Beckmannsekk tre ganger siden ifjor høst (hun hadde bl.a. sølt yoghurt i hele sekken, så vi hadde ikke noe valg..). Sekken er like fin den! Når jeg vasket den for skolestart denne gangen, impregnerte jeg den. Har hørt at slike sekker ikke bør vaskes mer enn et par-tre ganger for å bevare regntettheten (men aner ikke om det medfører riktighet), så vi får se om det hjalp å impregnere den. Vask den på 30 grader, skåneprogram, lav sentrifugeringshastighet og med milo. Iallefall sånn jeg har gjort det:) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Det var det en tråd om for ikke så lenge siden. Vask gjerne, men ta ut papplaten i bunnen. Ikke bruk skyllemiddel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.