Gå til innhold

Koble opp gammel Nintendo-maskin

Anbefalte innlegg

Gjest mariomamma
Skrevet

Fant den gamle Nintendo-maskina på loftet, den med Super Mario og Duck Hunt-spillene, og vil koble opp til ungene, men nå for tida har vi bare en liten reiseTV med kun antenneuttak.

Vil det gå fint, eller er det ingen vits å begynne å bære ned fra loftet?

Skrevet

Det går bare fint. Det er jo antenneuttaket du skal bruke.

*spiller supernintendo*

:o)

Gjest mariomamma
Skrevet

Det går bare fint. Det er jo antenneuttaket du skal bruke.

*spiller supernintendo*

:o)

Jeg prøvde nå, men det er en liten firkant med to koblinger som skal inn i TV-en, den ene står det TV på, den andre står det Ant på. Mens TVen har kun ett uttak bak, nemlig den som går til antenna. kan vel ikke bare koble i den ene ledningen og la den andre stå i løse lufta? Fungerte dårlig da jeg prøvde...... :)

Skrevet

Jeg prøvde nå, men det er en liten firkant med to koblinger som skal inn i TV-en, den ene står det TV på, den andre står det Ant på. Mens TVen har kun ett uttak bak, nemlig den som går til antenna. kan vel ikke bare koble i den ene ledningen og la den andre stå i løse lufta? Fungerte dårlig da jeg prøvde...... :)

Den firkanten skal inn i tv'n. Så skal antenneledninga inn i den igjen..

Gjest mariomamma
Skrevet

Den firkanten skal inn i tv'n. Så skal antenneledninga inn i den igjen..

takk, det var det jeg skjønte etterhvert. Men får ikke opp skjermbilde på noen av kanalene, heller ikke ved søk. så det er noe som ikke stemmer. Men det er koblet riktig nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...