episenter Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 En dag måtte jeg til doktoren. Jeg måtte altså legges inn. Fikk medisin som skulle gjøre meg fin. Effektiv var den. Hukommelsen forsvant - den! Da testa dem min inteligens og fikk jack-pot på 50 p. Du kan klare deg hjemme med mye hjelp, og en enkel jobb med mye tilrettelegging sa "tantemor" som passer på meg. Våkna en blåmandag på § 90 a Hvordan har du det! Takk bare bra! Fåkke lov å ha bankkort. Fåkke lov å handle på nett da jeg ikke har kort. Da doktoren bestemte at jeg ikke skulle ha medisin mer, da han sa at jeg ikke hadde sykdommen medisinen var ment for, Da klarna jeg gitt, og tok det for gitt at jeg skulle bli fri fra "tantemors" overformynderi! Fåkke lov å disponere egne midler, og jeg som drev et aktivt lite firma gitt! Jeg tok det for gitt at jeg skjønte litt, da gitt! Og tidligere arbeidsgivere som har testa meg sa dengang at jeg hadde 127 - 130 i IQ, men personlig mener jeg EQ er bedre, for vennene mine har ikke kritisert meg for å være sosialt uinteligent. Og her sitter jeg på vent, for "tantemors" Overformynderi vil så gjerne ha en ny test som bekrefter min inteligens. Og her sitter jeg på § 90 a som nevnt og føler meg ikke spesielt glad. Ha en god dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.