Gå til innhold

Noen som jobber via Adecco?

Anbefalte innlegg

Askeladden2007
Skrevet

Nå er jeg møkkalei Adecco!!

Jeg var på oppdrag fra Adecco hos Narvesen. Der har jeg tidligere aldri jobbet tidligere selv om jeg har 7 års erfaring fra en bensinstasjon. Dermed kunne jeg ikke rikstoto og Norsk tipping. Konsulenten som sendte meg på oppdraget hadde sagt til meg at jeg ville få opplæring på Narvesen av en som jobbet der og som hadde gjort det lenge. Jeg møtte opp og der var det 3 utsendte fra Adecco og de hadde tilsammen bare jobbet 5 ganger!! Det er det verste stresset jeg noensinne har opplevd. Jeg lærte fort, men var hyperstresset siden denne kiosken var på Aker Brygge. Helt jævlig!! Da jeg kom hjem igår var jeg så sliten. Hva er det Adecco driver på med? Det er greit nok at de er et vikarbyrå og sender ut folk, men det burde være folk som hadde fått opplæring, ikke ved at de bare blir pælmet rett ut i løvens hule. Det positive er at jeg lærte fort, men det oppsiktsvekkende at konsulenten ikke tok hensyn til at jeg ikke kunne en del ting på den kiosken og at jeg trengte opplæring på en normal dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...