Gå til innhold

Hva slags kjøkkenbenk har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe helt mørk benkeplate (mørke grått/sort) i granitt når vi skal kjøpe nytt kjøkken.

Er det noen som vet om man ser alt av smuler på den?

Er det noen som ikke er fornøyd med sin granitt bankeplate?

Skrevet

Jeg synes det ser nitrist ut med svart benkeplate. Har bøk heltre og er veldig fornøuyd med den jeg, lunt og varmt.

Skrevet

Jeg har gråsvarte granittbenkeplate og liker den godt. Jeg har tidligere hatt hvitt og tre og det blir stygt etterhvert. Denne ser like fin ut etter to år i hvert fall.

Kjøkkenet mitt er i lys toscana da med svart stekovn og oppvaskmaskin og gulaktig kjøleskap.

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat nytt kjøkken, og valgte mørk valnøtt som benkeplate til hvitt kjøkken. Jeg synes sort blir så hardt i forhold, mens tre gir mer lun og varm følelse.

Skrevet

Jeg har nesten sort benkeplate i granittetterligning. Er laminat, og ikke stein. Har eikekjøkken, er superstilig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg svart benkeplate med grå og hvite spetter i, og en ting er i alle fall sikkert: Du skal se godt etter for å se om plata er smuler på.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes det ser nitrist ut med svart benkeplate. Har bøk heltre og er veldig fornøuyd med den jeg, lunt og varmt.

''Jeg synes det ser nitrist ut med svart benkeplate.''

Det er i alle fall råstilig sammen med tonet bjørk!

Skrevet

''Jeg synes det ser nitrist ut med svart benkeplate.''

Det er i alle fall råstilig sammen med tonet bjørk!

*Humrer" Jeg er nok noe konservativ. Liker ikke helt min kjæres mørke oppvaskmaskin og mørke komfyr heller, men de virker helt utmerket så jeg kan ikke like godt be ham bytte dem ut heller. ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

*Humrer" Jeg er nok noe konservativ. Liker ikke helt min kjæres mørke oppvaskmaskin og mørke komfyr heller, men de virker helt utmerket så jeg kan ikke like godt be ham bytte dem ut heller. ;o)

Det er godt både for kjøkken- og hvitevareleverandører at smaken er forskjellig hos folk. :-)

Når det gjelder hvitevarer er jeg nok sær, jeg også, jeg syns hvitt er finest. Selv om jeg jo ser hos f.eks eldste søstra mi at det er stilig med svart.

Skrevet

Jeg har svart/grå spettete benkeplate i laminat på hytta. Den er veldig blank, og jeg er litt lei av at det vises "vannspor" når man tørker av den med fuktig klut. Må tørke over med tørkepapir for at den skal bli blank og pen etter vask.

Nå er dette som sagt laminat med speilblank overflate, mulig dette arter seg annerledes med naturstein...?

Skrevet

Min kjøkkenbenk er sort med spett av hvitt i seg. Den kan jeg sette varme gryter på om jeg vil, så den tåler litt. Mulig man ser smulene fortere på sort enn på tre-farget, men jeg liker benken min veldig godt!

Skrevet

Vil du ikke se smuler skal du velge en spettete benkeplate i mange farger. Jeg har det, og kan ikke fordra den. Møkka kan ligge der lenge før jeg får vasket den vekk, og det liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg er også konservativ. Svarte benkeplater liker jeg ikke. :-)

Skrevet

Vil du ikke se smuler skal du velge en spettete benkeplate i mange farger. Jeg har det, og kan ikke fordra den. Møkka kan ligge der lenge før jeg får vasket den vekk, og det liker jeg ikke.

Det tenkte jeg også. Jeg foretrekker faktisk en benkeplate hvor man kan se smulene så man får vasket det bort fremfor at det skal ligge i dagesvis fordi man ikke ser det...

Skjønt, det skulle man kanskje ikke tro om man ser gulvet mit... *Sukk*

Skrevet

Det tenkte jeg også. Jeg foretrekker faktisk en benkeplate hvor man kan se smulene så man får vasket det bort fremfor at det skal ligge i dagesvis fordi man ikke ser det...

Skjønt, det skulle man kanskje ikke tro om man ser gulvet mit... *Sukk*

Jeg må nok også innrømme at kjøkkengulvet mitt også har sett bedre dager. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...