Gå til innhold

Utbetaling av rehabilitering/attføring

Anbefalte innlegg

Gjest rehab-bruker
Skrevet

NAV har satt den 25. som utbetalingsdato hver måned, men vanligvis kommer pengene noen dager før. Er det tilfeldig når pengene utbetales? Er det fast at de betaler ut f.eks 2-3 dager før? Betyr det at den 25. er absolutt siste frist liksom.

Skrevet

Jeg har i alle fall erfart at barnetrygd og stønad til barnetilsyn alltid er på konto en dag før dato. Tror kanskje datoen er "pengene skal være på konto innen dato"-dato? Men jeg ville ikke bruk dem før jeg visste at de var der nei...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg får attføringspenger to ganger pr. måned (annen hver onsdag), så det er ikke likt med sånn som det var da jeg fikk rehab-penger. Da jeg gikk på rehab fikk jeg ofte pengene et par dager før dato. Men siden det hendte de kom på rett dato, så tok jeg det aldri for gitt at de skulle komme før tida. Barnetilsyn pleier være den 25. i mnd.

Skrevet

Jeg får attføringspenger to ganger pr. måned (annen hver onsdag), så det er ikke likt med sånn som det var da jeg fikk rehab-penger. Da jeg gikk på rehab fikk jeg ofte pengene et par dager før dato. Men siden det hendte de kom på rett dato, så tok jeg det aldri for gitt at de skulle komme før tida. Barnetilsyn pleier være den 25. i mnd.

''Barnetilsyn pleier være den 25. i mnd.''

I Trondheim kommer stønad til barnetilsyn den 20.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Barnetilsyn pleier være den 25. i mnd.''

I Trondheim kommer stønad til barnetilsyn den 20.

Hadde ikke forundret meg! Syns det er så irriterende at stønaden kommer så sent når forfall på bhg og SFO er den 20.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...