Gå til innhold

Hustru

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Nå er jeg gift.

Sliten og lykkelig etter en fantastisk bryllupsfest - og glad for at det ble en slik dag som jeg hadde forestilt meg på forhånd.

Vi var så heldige med været, og fikk strålende sol og sommer.

Hilsen en lykkelig fuji

Skrevet

Gratulerer så mye! Det er stas å gifte seg. :o)

fuji1365380447
Skrevet

Grattis! :o)

Takk for det!

Er helt høy ennå....

*holder frem hånda og beundrer gifteringen*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Gratulerer! Høres ut som du har hatt en kjempefin dag. :o)

Skrevet

Gratulerer!!

Nå er det slutt på å være kjerring_emne_....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer! :o)

Så bra at det ble en fin dag.

Men føler du deg egentlig som en _hustru_? Det har aldri jeg gjort :)

Skrevet

He he, jeg har heller ikke følt meg hjemme i betegnelsen 'hustru'.

Kan forresten nevne at vi før bryllupet vårt fikk lånt den gamle, store klassiske Skikk&bruk-boka, den med Øyvind Johnsen som fotomodell bl a for å demonstrere riktig hilsing med hatt. Boka er vel fra rundt 1960 tenker jeg.

Og SELV DER ble det frarådet å introdusere sin ektefelle som "dette er min hustru", fordi det var gammeldags og stivt! *ha ha*

Skrevet

Gratulerer!! Ja været betyr mye på slike dager, topp at det stod deg bi :) Lykke til videre!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg liker egentlig ordet, "HUSTRU" jeg. Syntes at det er litt sjarmerende gammeldags og morsomt. Liker ikke kone noe særlig,...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker egentlig ordet, "HUSTRU" jeg. Syntes at det er litt sjarmerende gammeldags og morsomt. Liker ikke kone noe særlig,...

Synes "hustru" er gammelmodig jeg. Hus-tru, liksom, en som skal være tro mot hus og hjem, og ikke finne på noe sånt som til tider å prioritere jobb eller venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...