Gjest Santamarianna Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Har du sett den nye filmen 5 løgner? Hva heter han som spiller den ansatte i starten av filmen som liksom blir oppsagt men som ikke blir det likevel? Han er mørk og veldig pen. Spiller en liten rolle i Hotel Cæsar også men heller ikke der finner jeg navnet hans. Finner ikke navnet hans i rollelisten på filmen i 5 løgner heller.. I hotel Cæsar har han mørkt ganske langt hår som er gredd bakover bak ørene..han er alltid på kontoret og har mørk dress og hvit skjorte på seg...jeg har aldri fulgt m på Hotel C. så jeg vet ikke hva han spiller der men det vet kanskje noen andre her inne? Bare lurer på hva han heter både i serien og privat! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror han spilte Jesper i Hotel Cæsar, men 100% sikker er jeg ikke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Han spilte Jesper i Hotel Cæsar, og han spilles av Espen Sandvik... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.