Gå til innhold

En god bodylotion/butter å anbefalle?

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Har prøvd så mange, men greier ikke å finne "the one", så jeg lurte på om dere har en dere ikke kan leve uten....ser også på lookfantastic, men aldri hørt om de merkene før og det er dumt å betale så mye uten at man har hørt gode resultater.

Skrevet

Det siste året har jeg brukt to ulike fra Biotherm - en oransje og en hvit. Jeg liker begge godt. God frisk lukt, og smøres godt ut.

Den oransje er for tørr hud, og lukter litt appelsin, mens den hvite er for normal hud, lukter mer sitron.

Skrevet

Jeg synes Biotherm sine, som er anbefalt i innlegget under, lukter altfor sterkt og er ganske dyre.

Jeg bruker selv Dove silk, den som fåes i en rund krukke, og er superfornøyd. Den har også vunnet flere tester i ulike ukeblader. Koster bare femtilappen!

Skrevet

Jeg har smurt meg mye med Brazil Nut body butter fra Body Shop.

Skrevet

Bodybutter med olivenolje fra BodyShop - behagelig lukt, god å smøre ut, gir flott hud.

Lips1365380508
Skrevet

Jeg synes Biotherm sine, som er anbefalt i innlegget under, lukter altfor sterkt og er ganske dyre.

Jeg bruker selv Dove silk, den som fåes i en rund krukke, og er superfornøyd. Den har også vunnet flere tester i ulike ukeblader. Koster bare femtilappen!

Ja, den har jeg brukt ganske lenge nå, (den med litt skimmer), men er litt lei, og vil bytte. Har også prøvd Segredos, body butter, den nye serien fra thailand, oransje rund krukke. Den er nydelig....(såpen også forresten) men har ikke brukt den lenge nok til å kjenne no resultat. Tenkte bare jeg skulle høre om noen vet om andre som er gode, som jeg ikke selv har prøvd...Takk for svar :)

Lips1365380508
Skrevet

Bodybutter med olivenolje fra BodyShop - behagelig lukt, god å smøre ut, gir flott hud.

Ja, har bodybutter fra body shop, med jordbær. Den er ganske bra:) Takk for svar.

Lips1365380508
Skrevet

Jeg har smurt meg mye med Brazil Nut body butter fra Body Shop.

Ja, tror det er den samme serien jeg har en krukke fra. Bodybutter, jordbær. Den er kjempebra:)

Lips1365380508
Skrevet

Det siste året har jeg brukt to ulike fra Biotherm - en oransje og en hvit. Jeg liker begge godt. God frisk lukt, og smøres godt ut.

Den oransje er for tørr hud, og lukter litt appelsin, mens den hvite er for normal hud, lukter mer sitron.

Har aldri brukt Biotherm siden produkter, vet ihvertfall at de er ganske dyre...kanskje litt for dyre for min smak.

Skrevet

Biotherm! Kjempegod bodylotion. Ikke den aller billigste på markedet, men drøy i bruk syns jeg.

Skrevet

Har aldri brukt Biotherm siden produkter, vet ihvertfall at de er ganske dyre...kanskje litt for dyre for min smak.

Jeg har kun fått dem i gave eller kjøpte dem på tax-free :-) Er enig i at de er dyre, men jeg synes de er gode, og så lenge jeg kun kjøper dem utenlands eller får dem i gave, er det jo topp!

Skrevet

Ja, har bodybutter fra body shop, med jordbær. Den er ganske bra:) Takk for svar.

Prøv oliven i stedet. Mye bedre. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...