Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et spørsmål om slankepiller,, Er ikke overvektig eller noe, er det skadelig om jeg tar slankepiller da? har gått på det i ca 2 uker,, men så vil jeg gå fortere ned i vekt, så tar 5 tabeletter 3 ganger om dagen istedenfor 1 tab 3 ganger,, funker egentlig,, men kan det være skadelig for magen eller noe? Vet dette høres ut som et utrolig dumt spårsmål men,, håper noen svarer=)

Skrevet

Når du skriver slankepiller, hva slags slankepiller tenker du på da?

Reductil og Xenical får du bare på resept, de trenger du oppfølging av lege for å bruke, for de kan være farlige for deg pga blodtrykk osv.

Gambler du med dosen der, så gambler du med livet, det kan du være sikker på!

"slankepiller" som du får kjøpt på sånn Helsebutikk, er det sikkert ikke så veldig farlig med, men det står jo på pakningsvedlegget hva som skjer om du tar mer enn anbefalte dose.

Gjest ang reductil etc
Skrevet

selv fikk jeg reductil på resept av legen,men den førte faktisk til vektØKNING,så ikke stol for mye på det som blir lovet.og som andre skrev her,det har bivirkninger!

Skrevet

Når du skriver slankepiller, hva slags slankepiller tenker du på da?

Reductil og Xenical får du bare på resept, de trenger du oppfølging av lege for å bruke, for de kan være farlige for deg pga blodtrykk osv.

Gambler du med dosen der, så gambler du med livet, det kan du være sikker på!

"slankepiller" som du får kjøpt på sånn Helsebutikk, er det sikkert ikke så veldig farlig med, men det står jo på pakningsvedlegget hva som skjer om du tar mer enn anbefalte dose.

Førte reduxin til vektøkning!???? det er dem jeg har!!!

Gjest ang reductil etc
Skrevet

generelt så oppleves vel ikke det,men det var min erfaring.jeg var ikke tjukk pga for mye mat,så det å gå på medisiner som fjernet det lille jeg hadde av matlyst førte til at kroppen gikk på sparebluss.opp 5 kilo,på tross av at det først gikk litt ned.(altså + 5 kilo fra utgangspunktet)

Skrevet

Reduxin og reductil er to forskjellige ting.

Dersom det er reduxin du tar så er dette typiske helsekostpiller, og sikkert ikke farlig å ta større dose, ikke at jeg skjønner helt hva de skal hjelpe for...

Reductil derimot er kjemiske stoffer som virker på hjernen, og området som styrer sultfølelsen. Disse bør man IKKE ta uten etter samråd med lege, samt med oppfølging. De kan virke blodtrykksforhøyende i tillegg til en rekke andre bivirkninger.

Gjest ang reductil etc
Skrevet

Reduxin og reductil er to forskjellige ting.

Dersom det er reduxin du tar så er dette typiske helsekostpiller, og sikkert ikke farlig å ta større dose, ikke at jeg skjønner helt hva de skal hjelpe for...

Reductil derimot er kjemiske stoffer som virker på hjernen, og området som styrer sultfølelsen. Disse bør man IKKE ta uten etter samråd med lege, samt med oppfølging. De kan virke blodtrykksforhøyende i tillegg til en rekke andre bivirkninger.

da misforstod jeg,jeg tenkte på reductil,medisinen,ikke helsekost-piller.

Reductil skal jo dessuten bare brukes ved overvekt,ikke for normal-vektige som vil ned et par kilo.(som ser ut til å gjelde Kana3)

Skrevet

generelt så oppleves vel ikke det,men det var min erfaring.jeg var ikke tjukk pga for mye mat,så det å gå på medisiner som fjernet det lille jeg hadde av matlyst førte til at kroppen gikk på sparebluss.opp 5 kilo,på tross av at det først gikk litt ned.(altså + 5 kilo fra utgangspunktet)

Selv om du taper matlyst, så er jo ikke poenget at du skal slutte å spise. Du skal spise regelmessig, bare mindre porsjoner.

Skrevet

Hvis du ikker er overvektig "eller noe" hvorfor i all verden skal du ha i deg en overdose av slankepiller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...