Kana3 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg har et spørsmål om slankepiller,, Er ikke overvektig eller noe, er det skadelig om jeg tar slankepiller da? har gått på det i ca 2 uker,, men så vil jeg gå fortere ned i vekt, så tar 5 tabeletter 3 ganger om dagen istedenfor 1 tab 3 ganger,, funker egentlig,, men kan det være skadelig for magen eller noe? Vet dette høres ut som et utrolig dumt spårsmål men,, håper noen svarer=) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Når du skriver slankepiller, hva slags slankepiller tenker du på da? Reductil og Xenical får du bare på resept, de trenger du oppfølging av lege for å bruke, for de kan være farlige for deg pga blodtrykk osv. Gambler du med dosen der, så gambler du med livet, det kan du være sikker på! "slankepiller" som du får kjøpt på sånn Helsebutikk, er det sikkert ikke så veldig farlig med, men det står jo på pakningsvedlegget hva som skjer om du tar mer enn anbefalte dose. 0 Siter
Gjest ang reductil etc Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 selv fikk jeg reductil på resept av legen,men den førte faktisk til vektØKNING,så ikke stol for mye på det som blir lovet.og som andre skrev her,det har bivirkninger! 0 Siter
Kana3 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Når du skriver slankepiller, hva slags slankepiller tenker du på da? Reductil og Xenical får du bare på resept, de trenger du oppfølging av lege for å bruke, for de kan være farlige for deg pga blodtrykk osv. Gambler du med dosen der, så gambler du med livet, det kan du være sikker på! "slankepiller" som du får kjøpt på sånn Helsebutikk, er det sikkert ikke så veldig farlig med, men det står jo på pakningsvedlegget hva som skjer om du tar mer enn anbefalte dose. Førte reduxin til vektøkning!???? det er dem jeg har!!! 0 Siter
Gjest ang reductil etc Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Førte reduxin til vektøkning!???? det er dem jeg har!!! generelt så oppleves vel ikke det,men det var min erfaring.jeg var ikke tjukk pga for mye mat,så det å gå på medisiner som fjernet det lille jeg hadde av matlyst førte til at kroppen gikk på sparebluss.opp 5 kilo,på tross av at det først gikk litt ned.(altså + 5 kilo fra utgangspunktet) 0 Siter
Nellie Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Førte reduxin til vektøkning!???? det er dem jeg har!!! Reduxin og reductil er to forskjellige ting. Dersom det er reduxin du tar så er dette typiske helsekostpiller, og sikkert ikke farlig å ta større dose, ikke at jeg skjønner helt hva de skal hjelpe for... Reductil derimot er kjemiske stoffer som virker på hjernen, og området som styrer sultfølelsen. Disse bør man IKKE ta uten etter samråd med lege, samt med oppfølging. De kan virke blodtrykksforhøyende i tillegg til en rekke andre bivirkninger. 0 Siter
Gjest ang reductil etc Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Reduxin og reductil er to forskjellige ting. Dersom det er reduxin du tar så er dette typiske helsekostpiller, og sikkert ikke farlig å ta større dose, ikke at jeg skjønner helt hva de skal hjelpe for... Reductil derimot er kjemiske stoffer som virker på hjernen, og området som styrer sultfølelsen. Disse bør man IKKE ta uten etter samråd med lege, samt med oppfølging. De kan virke blodtrykksforhøyende i tillegg til en rekke andre bivirkninger. da misforstod jeg,jeg tenkte på reductil,medisinen,ikke helsekost-piller. Reductil skal jo dessuten bare brukes ved overvekt,ikke for normal-vektige som vil ned et par kilo.(som ser ut til å gjelde Kana3) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 generelt så oppleves vel ikke det,men det var min erfaring.jeg var ikke tjukk pga for mye mat,så det å gå på medisiner som fjernet det lille jeg hadde av matlyst førte til at kroppen gikk på sparebluss.opp 5 kilo,på tross av at det først gikk litt ned.(altså + 5 kilo fra utgangspunktet) Selv om du taper matlyst, så er jo ikke poenget at du skal slutte å spise. Du skal spise regelmessig, bare mindre porsjoner. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hvis du ikker er overvektig "eller noe" hvorfor i all verden skal du ha i deg en overdose av slankepiller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.