Gå til innhold

Kåt og våt?

Gjest Anonym jente 16 som er frustrert!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jente 16 som er frustrert!!

Hei! Håper du kan svare på dette. Jeg er 16 år(jente) og har et rart spm. Jeg har aldri vært våt før, jeg trodde jeg var kåt, men da var jeg ikke våt. Hvordan vet man forskjellen på å være våt og utflod, det er frustrerende:S Og hvis jeg skal ha sex med kjæesten og ikke blir våt, da kommer det jo ikke til å bli godt. Jeg prøver å bli våt men det går ikke. Fingrer og kjeden er bare tørr, blir den våt er det utflod. Hmm..:S Sykt frustrerende!!Hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283474-k%C3%A5t-og-v%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvem du sikter til, at skal svare deg, men svarer da jeg....

Du kan være kåt uten å være våt, men når du er kåt og blir stimulert så blir du gjerne våt etterhvert. Forskjellen på å være våt og ha utflod vil du etterhvert lære. Det kan sikkert kjennes likt ut i starten, men når du er våt er du ganske mye mer våt i skjedeinngangen, enn ved utflod. Når du er kåt og våt i skjedeinngangen, så kan du ta det for gitt at du er våt, og at det ikke er utflod.

Man er avhengig av å være våt under et samleie, men det er ikke noe i veien for at du kan bruke glidekrem, hvis du er redd du ikke er våt nok. Men, husk....det er ikke klissvått hele tiden. Hvis du blir mener du får utflod, mens du fingrer deg, så er jeg 99% sikker på at det er våt du blir. Men, gjør deg selv den tjenesten at du ikke stresser med å bli våt. Ta det med ro, og ikke stress om det skulle bli litt tørt innimellom.

Glidekrem får du kjøpt på kondomeriet eller apotek.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283474-k%C3%A5t-og-v%C3%A5t/#findComment-2278064
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...