buzzy Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Når jeg vasker t-skjeene mine i oppvaskmaskinen, blir de ikke rene! Det gjelder kun disse skjeene, ikke noe av det andre bestikket. Hva skjer? Det blir bare et brunt belegg på dem, som ikke er mulig å vaske bort. Det gjelder heller ikke kun en type t-skjeer. Det er skjeer både fra ikea og andre produsenter. Hvordan får jeg skjeene rene? Bør jeg "vaske" dem helt fri for matrester før jeg setter dem i maskinen? Det er jeg nemlig ikke alltid like flink til... Kjerringråd og andre råd mottas med takk:) 0 Siter
Babette Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Pst. Det heter teskjeer. Må ikke forveksles med T-skjorter. 0 Siter
buzzy Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Pst. Det heter teskjeer. Må ikke forveksles med T-skjorter. hihi..ok...skal skjerpe meg;) 0 Siter
Gjest howcleanisyourhome Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde problemet med at alt stålbestikket ble misfarget / ikke blankt. Byttet fra SUN til Finish oppvaskmiddel, det hjalp. Kan det være ditt problem? 0 Siter
buzzy Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde problemet med at alt stålbestikket ble misfarget / ikke blankt. Byttet fra SUN til Finish oppvaskmiddel, det hjalp. Kan det være ditt problem? Takk for tipset! Skal jammen prøve å bytte oppvaskmiddel. Ingenting skal være uprøvd:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.