Gjest i morgen ja Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 skal på intervju i morgen. Gruer meg så mye. Er nyutdannet, og føler meg ikke særlig høy i hatten. Ikke har jeg erfaring med teamarbeid heller, og hvordan i all verden forberede seg uten at jeg vet hva. Si noen beroligende ord til meg..... tusen takk 0 Siter
org Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Dette går fint! Tenk igjennom sterke og svake sider, og finpuss kunnskapene om bedriften. Lykke til! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Det står jo på CV'en din at du er nyutdannet, så det skal du ikke bekymre deg for. Prøv heller å selge deg som person. Det er ikke bare kunnskapene som teller. ) Lykke til! 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Har du ikke jobbet i grupper før da? Feks kollokviegrupper, frivillige organisasjoner, styre i borettslag osv. Eller kanskje har du vokst opp i en stor familie? Husk at sånt er også former for teamarbeid, som kan vise samarbeidsevne. Lykke til med jobbintervjuet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sender mine varme tanker til deg. Det går alltid bedre enn du forutser. tvitvi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.