Gå til innhold

Roller når det gjelder eksperimentering

Anbefalte innlegg

Gjest Strande

Hvordan er det med det dere, jeg har erfaringen av at mannen er den som må foreslå slikt, mener ikke å være frekk nå, men det er min erfaring. Kvinnen nyter det når vi gjør det men hun tok aldri noe initiativ utover "standard sex".

Hørte nylig på ett radioprogram der lyttere kan sende inn spørsmål om sex, panelet (kvinner) gjenga uoppfordret akkurat det jeg beskriver over her. Virket på dem som det var mannens oppgave, måtte være veldig forsiktig å få kvinnen til å nyte det nye spennende og deretter kunne man forvente å få tjenesten tilbake.

Skremmende at jeg har eksakt den erfaringen fra elskere jeg har hatt.

Fortsetter under...

Annonse

Er det så rart at de som mener vedkommende tar feil svarer?

Jeg hadde nok sperret øynene mer opp om noen hadde svart "Åja, jeg nekter å gjøre noe som helst utenom misjonær i sengen, under dyna med lyset slukket. Alt annet mannen min foreslår bare snakker jeg bort." ;o)

Gjest Radoslaw

Er det så rart at de som mener vedkommende tar feil svarer?

Nei, egentlig ikke, det er bare så så utrolig forventet etter å ha lest litt på foumet her inne.

Tror husmorklanen ville gått over lik før de innrømte noe sånt, selv om det var sant :-)

Gjest så rett, så rett

Nei, egentlig ikke, det er bare så så utrolig forventet etter å ha lest litt på foumet her inne.

Tror husmorklanen ville gått over lik før de innrømte noe sånt, selv om det var sant :-)

"Tror husmorklanen ville gått over lik før de innrømte noe sånt, selv om det var sant :-)"

*ler godt*

Selv om jeg nok tror du traff spikeren der så er det vel kanskje både og i forhold.

Jeg har vært i noen forhold hvor mannen har vært mest pågående på å prøve ut nye ting, det har vært greit for meg å følge det, og i det forholdet jeg er i nå så er det helt klart jeg som er mest pågående på nye ting, leketøy etc.

Nå er ihvertfal ikke jeg i noen husmorklan, for husmor er jeg ganske langt i fra.

Dersom noen mener det er sant som trådstarter sier, så hadde man kanskje ikke innrømt det nei, men da tror jeg også man bare hadde latt være å svare.

Gjest Radoslaw

Nå er ihvertfal ikke jeg i noen husmorklan, for husmor er jeg ganske langt i fra.

Dersom noen mener det er sant som trådstarter sier, så hadde man kanskje ikke innrømt det nei, men da tror jeg også man bare hadde latt være å svare.

Joda, jeg er enig i det, tenkte bare å erte litt, det hadde vært akkurat det samme om vi snudde på det, ingen mannfolk ville innrømmet det, hvis det er noen her inne? ;-)

Annonse

Gjest Radoslaw

"Tror husmorklanen ville gått over lik før de innrømte noe sånt, selv om det var sant :-)"

*ler godt*

Selv om jeg nok tror du traff spikeren der så er det vel kanskje både og i forhold.

Jeg har vært i noen forhold hvor mannen har vært mest pågående på å prøve ut nye ting, det har vært greit for meg å følge det, og i det forholdet jeg er i nå så er det helt klart jeg som er mest pågående på nye ting, leketøy etc.

Forandring fryder ;-)

for mindel, så rekker jeg aldri å finne på noe før gubben gjør det. noe finner jeg på selv, men det er liksom han som er tidligst ute kan du si... men min er vel raskere enn de fleste føler jeg. men hadde jeg hatt mulighet, ja så skulle jeg gjerne vært den mest ivrige! :) er bittelitt misunelig på de som får være det! ;)

Gjest Vil ikke si hvem jeg er på sexforum...

Ja, det er helt riktig. Jeg er kvinnen, og jeg foreslår aldri noe. Noen ganger (hvis jeg får smykker i gave feks, kan jeg bli med på noe av det han foreslår, men helst vil jeg bare ligge rolig og ta imot, og jeg er egentlig ikke kjedelig som sexpartner, men jeg liker best å bare ta imot det han gjør for meg. Hvis jeg har sminket meg pent og føler meg fin, kan det hende jeg lar være å slå av den siste lampen da, men det teller kanskje ikke som initiativ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...