Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har lenge vært plaget med flass eller tørr hud i hodebunnen. Har prøvd det meste som frisøren har anbefalt meg, men synes ingenting funker. Har ofte sår i hodebunnen da jeg klør meg til blods og det blir skorpe på dem. Men Innimellom får jeg også akkurat som noen andre typer sår i hodebunnen og disse klør veldig, kan ikke komme på at disse kommer på spesielle tidspunkt. De er gulaktige i fargen når jeg ser på dem og ofte ganske små og harde. Når jeg klør hull på dem, kommer det akkurat som en væske ut av dem. Denne svir ikke eller noe, men det blir blødt i hodebunnen og det er ubehagelig. Har vært plaget med disse hodebunnplagene i mange år, men nå er jeg lei. Vasker ikke håret unormalt mye og bruker ikke så veldig mye stylingprodukter heller. Håper du kan hjelpe!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283527-kl%C3%B8e-i-hodebunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...