Gå til innhold

Billigtestene fra Danmark.

Gjest Nå har jeg begynt å teste meg....

Anbefalte innlegg

Noen av dere her inne som har bestilt eggløsnings og gravitester fra Danmark? Var hvertfall her inne jeg fikk vite om det. Prøvde i går for første gang å teste når eggløsningen kommer.

Vel, fungerte dårlig den testen jeg tok i går hvertfall- Kom ikke en eneste strek!

Men hva er deres erfaringer, funker disse stripsa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283529-billigtestene-fra-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid fått strek på de stripsene. Fikk ikke positivt utslag på eggløsningstesten da.. Men tror kanskje jeg var litt ivrig og testet for tidlig..?!

Jeg vet ikke hvorfor du ikke får opp strek, men slik gjør hvertfall jeg det og jeg får opp strek: Jeg tisser i et plastbeger, tar ut stripsen og holder den nedi urinen i to sekunder ca. Jeg dypper den helt ned til max-streket. Den første streken skal da komme i løpet av noen sekunder. Du kan se at stripsen trekker til seg urinen og at den "klatrer" bortover stripsen helt til der teststreken er og den kommer til syne. Etter at jeg har tatt stripset opp etter to sekunder legger jeg den på embalasjen på vasken sånn at den blir liggende vannrett..

Jeg har alltid fått strek på de stripsene. Fikk ikke positivt utslag på eggløsningstesten da.. Men tror kanskje jeg var litt ivrig og testet for tidlig..?!

Jeg vet ikke hvorfor du ikke får opp strek, men slik gjør hvertfall jeg det og jeg får opp strek: Jeg tisser i et plastbeger, tar ut stripsen og holder den nedi urinen i to sekunder ca. Jeg dypper den helt ned til max-streket. Den første streken skal da komme i løpet av noen sekunder. Du kan se at stripsen trekker til seg urinen og at den "klatrer" bortover stripsen helt til der teststreken er og den kommer til syne. Etter at jeg har tatt stripset opp etter to sekunder legger jeg den på embalasjen på vasken sånn at den blir liggende vannrett..

Takk for beskrivelse på hvordan du gjør det ;)

Får prøve på det samme i dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...