Gå til innhold

Ble forbikjørt gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er fra 1985, så den er ingen ungdom lengre, men den går som en kule, har akset fra 100 opp til 110 i motbakke i 5. gir.... :o) Jeg kjører inn i et akselerasjonsfelt på vei til jobb og der blir jeg rett som det er liggende bak noen som surrer i 60 når vi skal inn i en 70-sone der _alle_ kjører i 80.... Heldigvis skal ikke dette feltet smelte sammen med et annet, det legger seg bare pent ved siden av og danner et nytt. :o)

Jøss så den går såpass ja. Da er det jo en spreking du har med å gjøre :) Hadde vært ertig å bli forbikjørt av ei boble hihi ;)

Skrevet

Jøss så den går såpass ja. Da er det jo en spreking du har med å gjøre :) Hadde vært ertig å bli forbikjørt av ei boble hihi ;)

Den går glatt i 110, lengre har jeg ikke tort å prøve, men jeg tror den har mer å gå på... *Hehe* Jeg har bare gjort det på motorvei altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...