Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg skal ha en stor fest på lørdag, og trenger forslag til musikk det blir party av. Kan gjerne være både gammelt og nytt, men må være noe som tar av! Blir veldig glad for å få forslag om hva du liker å danse til på fest!

Gjest Elextra
Skrevet

Er en enkel sjel og liker godt å danse til hit'ene fra jeg selv var pur ung, dvs. fra tidlig og midt på 80-tallet. Gjerne ikke de

aller mest spilte hit'ene, som er litt oppbrukt, men annen bra musikk. Var man 20 år på 90-tallet liker man gjerne den musikken osv.

Ellers er det jo også morsomt med nyere - f.eks. "Hung up" fra Madonna og andre slagere med bra rytme.

Men dette har helt sikkert andre bedre peiling på enn meg :-).

Skrevet

B52 med "Love Shack" er en skikkelig höjdare!!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har dilla på Timbaland (feat. Keri Hilson & D.o.e) - The way I are. (Hele albumet er mycke bra!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...