cathlin Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg bestilte en litt dyr ting som er blitt sendt i en servicepakke. Jeg fikk hentelappen på lørdag, men ingen pakke på poststedet. På sporingssiden står det at den sist er sett på en omlastningssentral på fredag. Ser at posten gir 170 kr pr kg for tapt gods. Min pakke veier bare 0,6 kg men har betalt ca 1700 for den. http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjenesterA-AA/S/Servicepakken/ Har jeg skjønt det riktig? Syns ikke det er helt rettferdig at jeg får 100 kr i erstattning hvis pakken er borte. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Det er ikke deg, men avsender som skal søke erstatning hvis pakken er forsvunnet. Med andre ord kan du kreve pengene tilbake. Sånn var det i hvert fall sist jeg havnet i noe sånt styr. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Det er ikke deg, men avsender som skal søke erstatning hvis pakken er forsvunnet. Med andre ord kan du kreve pengene tilbake. Sånn var det i hvert fall sist jeg havnet i noe sånt styr. Håper du har rett. Takk for info! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.