Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunkenun

Jeg er jo bare 24.men føler noe er temmelig fei der nede.jeg får ikke nytelsen av orgasme å samme måte lenger, som om noe er for slapt, det merkes jo nesten ikke, samtidig so det er vanskelig å komme.føler også at urinrret har komet for langt ned, iallefall mye lenger ned en det det var før..har hørt om fremfall og nedsunken ivmor,men kan dette være tegn?ikke noe vondt,egentlig ikke tyngde føelse heller,tror jeg..har hatt en spontan abort for et par år siden.hvor ska urinrøret ligge da?livmora?/kulen synes der nede, og midt i (...) ligger urinrøret,kan dette stemme?vanskelig å forklare, føler meg bare lit feil,fler meg for slapp og for feilplassert til å nyte orgasme slik jeg gjorde..kjempeglad for erlig svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283547-nedsunket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det blir en vanesak, og er ikke vemmelig

Vi kan se ut svært forskjellige der nede og det er derfor slettes ikke sikkert at det er noe "galt" med deg.

Urinrøret skal ligge sånn ca mellom klitoris og skjedeinngang, hvis det var det du mente.

Uansett om det er noe "feil" med deg eller ikke så sliter du med følelsen av at det er det. Da synes jeg du skal ta deg en tur til gynokolog/ lege, da kan du ta en vanlig sjekk, kreftprøve etc. samtidig.

Jenter burde få et mer avslappet forhold til underlivet sitt og det å besøke lege/gynokolog. Finn en kvinnelig gyn. hvis det føles bedre.

Det er en god følelse å ha vært hos gyn. og fått tatt prøver og sjekk. Deilig å vite at alt er i orden. Er du flink til å få en rutine på dette så blir det også en vane etter hvert, noe du kanskje kan lære å ta som det naturlige det er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283547-nedsunket/#findComment-2278400
Del på andre sider

Gjest nedsunkenun

Vi kan se ut svært forskjellige der nede og det er derfor slettes ikke sikkert at det er noe "galt" med deg.

Urinrøret skal ligge sånn ca mellom klitoris og skjedeinngang, hvis det var det du mente.

Uansett om det er noe "feil" med deg eller ikke så sliter du med følelsen av at det er det. Da synes jeg du skal ta deg en tur til gynokolog/ lege, da kan du ta en vanlig sjekk, kreftprøve etc. samtidig.

Jenter burde få et mer avslappet forhold til underlivet sitt og det å besøke lege/gynokolog. Finn en kvinnelig gyn. hvis det føles bedre.

Det er en god følelse å ha vært hos gyn. og fått tatt prøver og sjekk. Deilig å vite at alt er i orden. Er du flink til å få en rutine på dette så blir det også en vane etter hvert, noe du kanskje kan lære å ta som det naturlige det er.

Tusen takk fr svar. et er ikke så lenge siden je ar hos gynekolg,da sa hun at det så helt fint ut.men vet ikke hvorfor det føles slik alikevell spesielt med anke å orgasme,jeg bir kåt,men det er vanskeligere enn fr å oppnå noe, det føles dut å vre "slapp"..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283547-nedsunket/#findComment-2278434
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...