Gjest heffalumpen Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Vært der? Er øyene veldig forskjellig, og noen som kan anbefale feriested - ikke "familier-med-småbarn", men voksne alene? Bading er et must! Og italiensk sjarm og mat 0 Siter
tusseline Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Da ville jeg si Sicilia! Har vært begge steder, og har mest lyst å reise tilbake dit. Mer å se. 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg har ikke vært på noen av dem, så jeg har jo ikke grunnlag for å uttale meg! ;-) Men jeg har selv tenkt i mitt stille sinn at Sardinia ville vært et mer aktuelt sted for meg å feriere enn Sicilia. Tror det har dels å gjøre med at jeg er veldig glad i Korsika, og at jeg derfor innbille rmed at Sardinia vil være mer lik Korsika! ;-) Og dels innbiller jeg meg at klimaet er litt mer behagelig på Sardinia. Jeg er ikke så glad i supervarmt vær, og Sicilia forekommer meg å være varmt og tørt og goldt. Sardinia virker grønnere. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Var på Sardinia for en del år siden, jeg likte meg utrolig godt der. Vakkert sted, og hyggelige mennesker. Har ikke vært på Sicilia dessverrre, så jeg får ikke sammenlignet disse to stedene for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.