Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kan ikke jeg gi et korekt svar. Men jeg selv har cyster, Jeg spurte min lege om jeg kunne opperere dem ut. men fikk til svar at jeg ville bli steril hvis jeg oppererte dem ut, siden mine ligger inne i selve eggstokkene. Hadde de vært "utvendig" (i mangel på ord nå) så kunne jeg fått operert dem bort uten å bli steril. Så da kommer det jo ann på hvilken type cyster du hadde. Men hadde det vært en mulighet der til å bli steril ville nok legen ha informert om dette.

Jeg fikk barn nr. to etter å ha fjernet en cyste på en av eggstokkene.

Før operasjonen ble jeg forberedt på at hele eggstokken kanskje måtte fjernes. I så fall ville sjansen for å bli gravid senere, bli svekket (men det ville ikke vært umulig). Men det viste seg at cysten kunne fjernes uten at noe ble skadet.

Jeg synes du skulle få en gynekolog med UL-utstyr til å se på deg og vurdere sjansene. Lykke til!

Jeg kjenner en som har født barn etter å ha blitt operert for cyster flere ganger, men hun måtte få hjelp via 'prøverørsmetoden'. Egglederne hennes hadde visst blitt såpass arrete etter operasjonene at det ikke kunne passere egg gjennom dem.

Jeg ville ha kontaktet lege og bedt om utredning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...