Gå til innhold

Hmm,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen,, har spurt om noen ting her i det siste, og jeg vil bare skrive en ting til,,,

Som jeg har skrevet før så har jeg en plan om å bli tynnere,, men jeg går bare ned i vekt, UTEN at man ser noe,, det er ikke noe jeg innbiller meg heller, man ser virkelig ikke at jeg har blitt lettere. har gått ned 6 eller 7 kilo.. I helga tenkte jeg så masse på det, og bestemte meg for å skjærpe meg skikkelig, og nå har jeg nesten ikke spist på 3 dager,, men i stad, så var jeg så sulten at jeg tok et knekkerbrød,, som endte opp med at jeg spiste 2 brødskiver også.. Hver gange dette skjer, føler jeg meg nesten deprimert,, og ,, høres sikkert mye værre ut enn det er, men må kaste opp alt sammen igjen for at jeg skal bli "glad" igjen,, Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig,, det er skikkelig slitsomt å være SÅ sulten hele tiden,, men jeg vil uansett bli tynnere,,,nå bare pøser jeg på med alle de dumme problemene mine men,, håper noen kan svare**

Skrevet

Jeg svarte deg på spørsmålet ditt om reduxin, og når du skriver nå, så blir det enda mer tydelig at du har et spiseproblem. Hvorfor skal du ned i vekt når du ikke er overvektig?

Jeg tror at i stedet for å søke slanketips, så bør du heller forsøke å få hjelp til et fornuftig kosthold.

Jeg sier ikke dette for å støte deg, men kroppen fungerer ikke uten mat, og sultekurer er ingen slankeløsning.

Skrevet

Jeg svarte deg på spørsmålet ditt om reduxin, og når du skriver nå, så blir det enda mer tydelig at du har et spiseproblem. Hvorfor skal du ned i vekt når du ikke er overvektig?

Jeg tror at i stedet for å søke slanketips, så bør du heller forsøke å få hjelp til et fornuftig kosthold.

Jeg sier ikke dette for å støte deg, men kroppen fungerer ikke uten mat, og sultekurer er ingen slankeløsning.

Skal ikke SÅ mye ned i vekt uansett,, men det er bare så vanskelig,, pluss at jeg ikke klarer å spise lenger føler jeg,,uten at jeg angrer liksom,,, høres det sikkert veldig dramatisk ut men

Skrevet

Skal ikke SÅ mye ned i vekt uansett,, men det er bare så vanskelig,, pluss at jeg ikke klarer å spise lenger føler jeg,,uten at jeg angrer liksom,,, høres det sikkert veldig dramatisk ut men

Det _er_ dramatisk og kan få farlige følger! Du er helt klart på vei til å få spiseforstyrrelser!!

Det virker som du har lite kunnskaper om hvordan man holder kroppen slank på en sunn måte? Det verste du kan gjøre er å sultefore deg selv. Da vil kroppen reagere med å sette ned forbrenningen (fordi den holder desperat på fettet). Du vil kanskje bli tynn, men etterhvert klarer ikke kroppen mer og da er du ille ute :-(

For å holde forbrenningen på et høyt nivå, skal du spise ofte og regelmessige måltider. Du trenger ikke spise så mye hver gang, men nok til at du ikke er sulten mer. Det aller beste er å spise sunt og variert fire-fem ganger hver dag.

Skrevet

Dette her synes jeg ikke hørtes bra og ug slettes ikke sunt ut.

Skal du gå ned i vekt så skal du ikke slutte å spise. Gjør du det så fucker du opp hele forbrenningen din og du kommer antagelig ikke til å gå ned, men heller opp i vekt på sikt.

Spis sunt, det vil si frokost (veldig viktig) lunch, middag og kveldsmat. Du kan faktisk spise så ofte, eller du SKAL spise så ofte. Det som er viktig er hva du har i deg. Spis sunt og godt, mye frukt og fiber.

Det er viktig at du spiser ofte og lite.

Det du driver med er galskap og idioti, ønske du å ødelegge helsa di eller ønsker du et godt liv? Dette synes jeg er ren idioti og dumskap.

Skrevet

Slik du beskriver det er klassisk for folk med spiseforstyrrelser. OPPSØK LEGE.

Om du faktisk ønsker å gå ned i vekt, og om du faktisk kan gjøre det uten at det er skadelig for deg, (Frykter at du kanskje veier for lite allerede) så må du gjøre dette på en sunn og VARIG måte.

Dvs. at du MÅ spise. MINIMUM 3 ordentlige måltider + 1-2 mellommåltider.

Frokost, lunsj og middag MÅ du ha. Ett knekkebrød eller en brødskive er IKKE et måltid, men et mellommåltid.

Det finnes masse god og sunn mat hvor du ikke må gå sulten, og hvor du faktisk går ned i vekt. Kombinert med litt trening så har kroppen din det helt supert:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...