meg__123! Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Noen som har tatt de her? Er det sånn at man må "isolere" seg fra folk utenom nærmeste familie de 2 første ukene, for ikke å få noen bakterier i såret? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Neida. Men du blir sykemelt i et par uker og du trenger ikke akkurat renne ned alskens utesteder og lugubre plasser i denne tiden. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Neida. Men du blir sykemelt i et par uker og du trenger ikke akkurat renne ned alskens utesteder og lugubre plasser i denne tiden. ) ok:) takk for svar 0 Siter
selma38 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Tips: ta mandlene med laser hos Geir Grimsmo på Høvik klinikken. Du får lokalbedøvelse, sitter i en tannlegestol i ca 15 min, mens han bruker laseren, ikke vondt i det hele tatt. Etterpå lukter det litt svidd kjøtt, man skal ikke drikke noe på en time, og man kan reise rett hjem. Kan gå på jobb dagen etter hvis man vil, kan være bittelitt sår i halsen noen dager, men trenger ikke sykemelding. Kostet meg 500 kroner i egenandel. Jeg dro på sykebesøk til en døende tante samme kvelden, etter å ha kjørt 25 mil hjem fra Oslo. Tror til og med jeg spiste brødskiver samme kvelden. Men: de vanlige øre-nese-hals legene er imot dette fordi hvis alle skulle gjort dette hadde de blitt arbeidsledige, fordi man rekker jo å operere mange flere pasienter med denne metoden, samfunnet sparer masse penger på at man ikke trenger sykemelding, etc. Jeg ble frarådet det av min øre-nese-hals-lege fordi han mente det ville være MER smerter etter laser enn etter vanlig operasjon. Jeg hadde imidlertid lest det motsatte, så jeg sa at det ble enten med laser eller ikke noen operasjon. Da gikk hanmed på å skrive en henvisning, og jeg bestilte time. Har ikke angret en dag på det, var omtrent som å gå til tannlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.