Gå til innhold

Vennelista på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest huskestua
Skrevet

Plutselig har jeg to venner færre enn for noen dager siden. Har de kastet meg ut av vennelista si? Hmm. Det er vel ingen annen forklaring..... Er såpass mange på lista at jeg klarer ikke umiddelbart se hvem som mangler.... *snurt*

Skrevet

Kan jo hende de er lei av hele greia og har sletta profilene sine...? ;)

Skrevet

Hvis du har så mange venner at du ikke klarer å se hvem som er borte så var kanskje ikke akkurat disse på så veldig nære venner med deg?

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er stor forskjell på hvordan folk definerer "venner", også på Facebook. Noen ønsker kanskje bare å ha sine nærmeste venner med, mens andre tar med alle bekjentskaper omtrent.

Kanskje de to du nevner ikke oppfatter deg som en så nær venn?

Gjest huskestua
Skrevet

Hvis du har så mange venner at du ikke klarer å se hvem som er borte så var kanskje ikke akkurat disse på så veldig nære venner med deg?

Det har du rett i, har ikke bare nære venner på lista. Har like mange overfladiske bekjentskaper der. Men har du en liste på 100 navn er det umiddelbart ikke så lett å se hvilke som mangler.....

Skrevet

Da har de sikkert bare slettet profilene sine.

Gjest Angel in trust
Skrevet

De har sikkert bare slettet hele facebook-profilen sin.. vet om mange som har gjort det i det siste..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...