Gjest huskestua Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Plutselig har jeg to venner færre enn for noen dager siden. Har de kastet meg ut av vennelista si? Hmm. Det er vel ingen annen forklaring..... Er såpass mange på lista at jeg klarer ikke umiddelbart se hvem som mangler.... *snurt* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Kan jo hende de er lei av hele greia og har sletta profilene sine...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hvis du har så mange venner at du ikke klarer å se hvem som er borte så var kanskje ikke akkurat disse på så veldig nære venner med deg? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 De har kanskje slettet profilene sine? 0 Siter
ekte nick Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg har inntrykk av at det er stor forskjell på hvordan folk definerer "venner", også på Facebook. Noen ønsker kanskje bare å ha sine nærmeste venner med, mens andre tar med alle bekjentskaper omtrent. Kanskje de to du nevner ikke oppfatter deg som en så nær venn? 0 Siter
Gjest huskestua Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hvis du har så mange venner at du ikke klarer å se hvem som er borte så var kanskje ikke akkurat disse på så veldig nære venner med deg? Det har du rett i, har ikke bare nære venner på lista. Har like mange overfladiske bekjentskaper der. Men har du en liste på 100 navn er det umiddelbart ikke så lett å se hvilke som mangler..... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Da har de sikkert bare slettet profilene sine. 0 Siter
Gjest Angel in trust Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 De har sikkert bare slettet hele facebook-profilen sin.. vet om mange som har gjort det i det siste.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.