2molo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei! Jente, 29 år gammel. Opplevde dette for to dager siden. En brennende, stikkende, som et kraftig svimerke omkring trocanter major området i det jeg la meg over på hø.side i sengen. Er og noe nummen over området når jeg trykker på det. Opplever dette pr.dag dato. Jeg spratt jo opp av sengen da det var ganske vondt. Det gikk jo over etter 1-2 minutter. Det jeg lurer på er om dette er noen irritasjon av en nerve, eller en sene? Jeg driver med styrketrening, noe tung styrketrening- løfter mye kilo ved knebøy etc. men jeg har som sagt vært borte fra trening nå i underkant av 2 uker, da jeg har vært sliten og trøtt i kroppen og da jeg ble forkjølet de siste dagene. Men er nå bedre og ønsker å gå på trening i morgen. Skal jeg bare hvile benet? jeg kjenner jo ikke noe når jeg går, beveger meg. Vel jeg kunne kjenne noe da jeg sto litt lenge på benet (hø.side). Men det var jo som sagt rett etter at det skjedde. Skal jeg bare vente med bein øvelsene? eller skal jeg bare fortsette å trene så lenge jeg ikke kjenner noe. Kjenner det hovedsaklig hvis jeg legger meg på denne siden. Har ikke vært plaget med dette før. Har heller ikke hatt noen skader her før. Med vennlig hilsen Hanne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283632-smerte-nummenhet-omkring-trocanter-major-omr%C3%A5de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.