Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 20år og er litt nærvøs rundt jenter når det kommer til sex. på grunn av det er noen år siden sist og klarer ikke komme i gang i gjen. har du/dere noen gode råd. slik at jeg kommer meg over denne humpen. Jeg føler den ødelegger for meg når jeg dater jenter og ikke klarer og hoppe til køys med etter vært som det begynner å bli alvorlig. Har dere nooen råd??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283637-lenge-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym123_4aqT

Har opplevd det samme selv, særlig når det er lenge siden sist jeg var med en jente, så kan det være vanskelig å starte opp igen. Mitt råd er todelt; på den ene siden er det sånn, ialelfall var det slik for meg, at når jeg først hadde sex (selv om jeg følte at jeg "presset" meg selv litt til det) så løsnet det og jeg gikk tilbake til et aktivt og bra sexliv igjen.

På den annen side så bør man jo ikke gjøre noe man egentlig ikke har lyst til, så vent iallefall til du har funnet en jente du er sikker på og som du vet at vil stick with you en liten stund slik at du får prøvd deg fram litt i startfasen :-)

For det tredje, hvis du vet at jenta liker deg og ikke _bare_ er ute etter å ligge med deg, så kan du være ganske sikker på at hun også er ganske nærvøs når dere skal være seksuelle sammen første gangen, selv om hun kanskje ikke viser det like tydelig som du kanskje gjør selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283637-lenge-siden-sist/#findComment-2279132
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...