Gjest Begynner snart i jobb igjen.... Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei. I går ble jeg særdeles uvel i magen, og det forverret seg raskt. Gikk ofte på do i går, og overaskende nok hadde jeg nok til noen turer i dag også. Jeg sov flere ganger i natt, men våknet flere ganger da det var så vondt. Fra morgenen var det ikke lenger så vondt, men smerten tiltok etterhvert som jeg begynte dagen. Jeg klarer ikke å stå lenge av gangen før jeg begynner å kaldsvette, og enda kortere kan jeg gå å stå uten at smerten blir så stor at jeg kaldsvetter... Jeg har ikke feber, og om jeg har er den i såfall lav. Smerten kommer ikke i form av "mageKNIP" men det føles som om magen koker og etser. Magen føles litt som når man er kvalm, bare at jeg ikke må kaste opp.. I forkant av dette har jeg vært helt fin med vanlige og regelmessige do besøk, og når jeg har vært på do de siste dagene har jeg hverken hatt hard eller "flytende" avføring, men relativt porøs vil jeg forklare det som. Hva kan dette være? Kan det være alvorlig, slik at jeg burde oppsøke lege? Eller vil dette gå over av seg selv. Jeg vet det ikke går "magasjau" i området. (Malvik, Trøndelag) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283653-uvel-og-vond-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.