Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Myk Mann

Heisan.

Jeg har lenge fantasert om å onanere sammen. Jeg synes dette er en artig form for lek og erotikk som er ufarlig men samtidig inneholder alle de elementer som erotikkens verden har å by på.

Det er uten risiko for kjønnssykdommer, ufrivillig graviditet, for tidlig seksuell debut, tekniske problemer osv.

Samtidig får man med seg alle de ingredienser erotikkens verden har å by på. Spenning, tenning, flørt, samvær, kåthet. Man kan lære sin egen kropp å kjenne (i ung alder) og man kan få enormt spennende innsikt i den andre partens kropp og seksualitet. Man har bedre styring over utløsning og oppbygging av orgasme.

På denne måten blir det også viet mer tid til sanselighet og omkringliggende forhold. Erotikk og nytelse. Å få med seg hele "systemet", hodet, sjela. Ikke så stort fokus på et kjapt knull og utløsning.

Jeg tror dette er en ypperlig måte for unge par å utøve seksualitet uten risiko og fare. Og ikke minst utvikler det folks erotiske sans.

Også for voksne er dette en nydelig samværsform. Jeg har selv hatt fantastiske opplevelser med dette. Det kan jo utvikles til en lek som driver spenningen og kåtheten til høyder man sjelden får oppleve ellers. Tenk å være sammen, f.eks. to som er ganske ukjente med hverandre. Vise seg frem for hverandre. Hisse opp den andre ved å innta de deiligste, mest opphissende stillinger. Demonstrere hvordan man bruker fingrene, hvor våt hun er, se saftene renne, se hvordan pikken hans vokser, hvordan han onanerer osv. Erte hverandre, pirre hverandre "til vanvidd".....

BARE SE, MEN IKKE RØRE. En rå-spennende utfordring. Så, til slutt komme i en saftig, herlig utløsning hvor man enten kommer sammen eller der også viser hverandre og får se på hverandre når en kommer... Sprute over puppene hennes, eller hun kan suge deg akkurat idet det går...

Han kan få se hvordan den kvinnelige orgasmen er når hun kommer, kanskje slikke klitorisen hennes akkurat på slutten eller holde godt i henne eller at det er dine fingre som helt til slutt er laaangt inne i henne når hun kommer.....

Denne leken er enormt pirrende.. og kan som sagt ha massevis av fordeler. Enten for yngre par før man bør ha sex, som et lekkert alternativ til tilfeldig sex eller som spennende lek mellom to aktive partnere.....

Noen som har noen erfaringer eller tanker omkring dette?????

Lykke til......

Hilsen myk (!?) mann.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Dette er en utmerket ide som jeg anbefaler på det varmeste for alle par. Godt og inspirerende beskrevet.

Hvorfor ikke pirre hverandre litt ekstra med å "ramme inn kjønnsorganene" med sexy undertøy, som man lar falle etter en liten stripp…

Om det er lov å røre og paret ikke legger opp til synkornisert utløsning, er et tips fra meg er at hun selv koser med klitoris like før utløsning, mens han bruker to -tre fingre mot G-punkt. Det kan gi en dobbelt orgasme for henne og virkelig kåte mannen som bivåner og deltar i hennes nytelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/#findComment-114749
Del på andre sider

Gjest beenthere

Jenta mi fikk sin første orgasme sammens med meg (sammens med noen i hele tatt) på denne måten... herregud hvor vakkert det var å se på henne og høre henne komme... :)

Dette vil jeg anbefale på det sterkeste!!Som jente var jeg litt usikker i begynnelsen; jeg har aldri vært opptatt av onani,men når jeg først tok mot til meg og ble med på leken,var det en FLOTT opplevelse! En annen variant som jeg også vil anbefale,er at partneren og du bytter på og onanere BÅDE deg selv OG partneren.Det er et skikkelig kick!!Jeg liker hvert fall og se kjæresten min gjøre det! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/#findComment-114751
Del på andre sider

Dette vil jeg anbefale på det sterkeste!!Som jente var jeg litt usikker i begynnelsen; jeg har aldri vært opptatt av onani,men når jeg først tok mot til meg og ble med på leken,var det en FLOTT opplevelse! En annen variant som jeg også vil anbefale,er at partneren og du bytter på og onanere BÅDE deg selv OG partneren.Det er et skikkelig kick!!Jeg liker hvert fall og se kjæresten min gjøre det! :) Lykke til!

Gurimalla du får sakt det :-) kunne ikke ha beskrevet det bedre selv. Onani er herlig og derfor burde flere par vise dette for hverandre. Du har så rett så rett!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/#findComment-115464
Del på andre sider

Gjest beenthere

Gurimalla du får sakt det :-) kunne ikke ha beskrevet det bedre selv. Onani er herlig og derfor burde flere par vise dette for hverandre. Du har så rett så rett!!!!!

Var helt sikker på at jeg kom til å hate det,føle meg flau e.l.,men så lenge han også gjør det,er det bare erotisk og VELDIG digg! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/#findComment-115482
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myk Mann

Var helt sikker på at jeg kom til å hate det,føle meg flau e.l.,men så lenge han også gjør det,er det bare erotisk og VELDIG digg! :)

Hei.

Jeg har selv forsøkt dette flere ganger.

Det er så vanvittig opphissende at det bare må prøves. Det er viktig med ro og tillitt og gjensidig trygghet. Men det fine er at begge liksom er så veldig innstilt på det når man skal gjøre noe så spesielt som det. Ikke spesielt fordi det er så "kinky" akkurat, men spesielt fordi det er så vakkert, frekt, "ulovlig" og spennende. Så min erfaring er at begge er veldig fokusert på at det skal være riktige omgivelser. Og det blir veldig bra. Mine flotteste erotiske opplevelser har jeg innenfor disse opplevelsene......

Prøv!

Hadde vært spennende å få mail direkte med utveksling av erfaringer, fantasier og tanker om dette....

mail meg gjerne på [email protected]

myk mann

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28368-onanere-sammen/#findComment-116030
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...