Gjest Nytt & Nyttig Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen som har erfaringer mht turene Nytt & Nyttig - bladet deler ut? Har vunnet tur til Italia, og vil gjerne at noen deler sine (eller andres) erfaringer med meg. På forhånd takk. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Svigers har vært på en slik tur, med buss. Var storfornøyde. 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Har en kollega som har reist flere ganger på Nytt&nyttig- turer og har vært like fornøyd hver gang. Har hørt mye skryt om opplegg/utflukter (men disse koster en del)- du kan trygt dra. 0 Siter
Gjest bare lurer altså Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 En kollega av meg har akkurat vunnet en Italia-tur gjennom Nytt & Nyttig - kanskje det er deg?! Er du opprinnelig svensk? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Mine besteforeldre har dratt på flere nytt & nyttig turer, og storkost seg hver gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.