Gjest strawbery Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått en påminnelse på en regning jeg ikke har betalt, med forfall i morgen. Skjer det noe om jeg betaler den 2 dager for sent? 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Da bør du ringe dem og si fra / spørre om det er okay, ellers risikerer du å måtte betale ekstra purregebyr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen er kjempestrenge, andre kan du betale flere uker over fristen uten at det skjer noe. Hva slags regning er det? Bokklubber f.eks. er kjempesløve. ) 0 Siter
Gjest strawbery Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen er kjempestrenge, andre kan du betale flere uker over fristen uten at det skjer noe. Hva slags regning er det? Bokklubber f.eks. er kjempesløve. ) Det er et bensinstasjonkort..... 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Hvis du bare ringer de og sier fra, så ordner det seg som regel:-) de fleste er hjelpsomme med slikt, bare de får beskjed... 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 om du bruker nettbank så tipper jeg de får registrert det i tide. Dersom man velger bank skranke så tar det kanskje mere tid? Jeg tror det går bra. 0 Siter
Speak Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Det er frister for hvor lang tid det skal gå før de kan sende ting til inkasso. 2 dager spiller sikkert ingen rolle. MEN jeg hadde uansett tatt en tlf. og gitt beskjed. Alltid bedre å gi beskjeder om slikt. 0 Siter
fresja Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Det er et bensinstasjonkort..... Jeg får ikke noe inkassokrav om jeg betaler bensin (Esso) noen uker for sent, men det er høye renter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.