ringerikskringla Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 i dag ble det nok en pencelinkur pga halsbetennelse.3 stk på 6 uker.. i dag fikk jeg med henvisning til øre,nese,hals spesialist for og kanskje fjerne mandlene. er det noen andre her som har gjort dette og kan si litt om hvordan dette foregår.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Du blir sendt hjem samme dag, det ble i alle fall jeg. Du får ikke være alene første natten, men det er vel ikke noe problem i ditt tilfelle. ) Du trenger smertestillende den første uka i alle fall, kanskje et par uker, men det får du resept på (stikkpiller). Du kommer til å leve på kald drikke og kald mat som yoghurt og sånt i et par uker. Jeg hadde håpet jeg skulle gå litt ned i vekt, men aprikoskompott med krem og vaniljesaus hadde ikke den vrikningen... ;o) Jeg ble sykemeldt i 15 dager, kunne gått på jobb noen dager før, men koste meg som "luksussykemeldt" i noen dager. ) Varm mat fikk jeg ikke ned før etter 2,5 uke, det gjorde for vondt, varmen fikk sårene til å verke skikkelig. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke fikk gjort det mye tidligere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.