Gå til innhold

En katt har tisset i bilen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det har luktet helt forferdelig i en ukes tid nå.

Jeg vet ikke min arme råd. Nå har jeg nettopp skrubbet bilen for tredje gang og lukten slår imot meg når jeg åpner bildøra.

Jeg tør nesten ikke å bruke bilen, er redd lukten setter seg i håret og klærne.

Vil ikke gå rundt å lukte kattepiss.

En ting er sikkert. Katt skal jeg -ALDRI- ha. Den tisser i garasjen vår også.

Kan dere hjelpe? hvordan få bort lukta?

Skrevet

Kondemnere bilen?

Det minner meg om en Seinfeldt-episode der han har bilen sin på et bilverksted hvor mekanikeren har en kroppsodør som setter seg igjen i bilen hans... *Hehe*

Skrevet

Forferdelig! Legg inn en rå løk delt på midten....den tar å kveler lukta sånn tålig. Bedre å lukte løk enn piss!

Skrevet

Kondemnere bilen?

Det minner meg om en Seinfeldt-episode der han har bilen sin på et bilverksted hvor mekanikeren har en kroppsodør som setter seg igjen i bilen hans... *Hehe*

He he, har ikke sett det, men kan tenke meg hvordan det er ja:)

Skrevet

Forferdelig! Legg inn en rå løk delt på midten....den tar å kveler lukta sånn tålig. Bedre å lukte løk enn piss!

Skal prøve det. Finner ikke ut hvor katten har tisset heller. Det er det verste.

Skrevet

Skal prøve det. Finner ikke ut hvor katten har tisset heller. Det er det verste.

Kanskje det er i motoren? Så siver lukten lett inn. Prøv motorvask kanskje? Lykke til med løken :)

Skrevet

Kanskje det er i motoren? Så siver lukten lett inn. Prøv motorvask kanskje? Lykke til med løken :)

Enig i at motorvask bør forsøkes. Tviler på at katten har tisset inne i bilen.

Jeg hadde samme problem når jeg hadde åpen carport. Kattene markerte ved å stå med baken mot bilen og sprute urin på den. Av og til kom det kattepiss inn i dørsprekken. Da er det enkelt å vaske vekk. Andre ganger tisset de inn i grillen på bilen. Da hjelper kun motorvask (+ hard spyling av grillen fra utsiden).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...