Gjest prust Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 hehe, kom du deg gjennom planen din i dag? Nydelig strandvær Jeg blir helt satt ut i en så voldsom varme, men er jo glad for været for all del Har jobbehelg, men regner med å sole meg litt imorgen ettermiddag Å jada :-) Klarte alt med glans! Halv to var vi nede på stranda rette nedenfor her, og var der til halv seks. Utrolig skjønt! Fikk masse farge, og fikk badet, og eldstemann klarte endelig å svømme!!!!! Han var så stolt som en hane! Nå er minstejenta i seng - de to store vimer omkring i gata her et sted - har ikke hjerte til å hale dem inn når det er så deilig ute. Tenkte jeg skulle sette meg på verandaen med et glass vin og nyte kvelden videre :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Å jada :-) Klarte alt med glans! Halv to var vi nede på stranda rette nedenfor her, og var der til halv seks. Utrolig skjønt! Fikk masse farge, og fikk badet, og eldstemann klarte endelig å svømme!!!!! Han var så stolt som en hane! Nå er minstejenta i seng - de to store vimer omkring i gata her et sted - har ikke hjerte til å hale dem inn når det er så deilig ute. Tenkte jeg skulle sette meg på verandaen med et glass vin og nyte kvelden videre :-) Kan tenke mora også var ganske stolt da!? Gledelig når de mestrer ting! Så du koser deg med vin, rart, jeg har tenkt masse på vin i dag, men all vinen er borte i vogna. Må kanskje hente i morgen Har pærecider der også, nam Kos deg masse 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Kan tenke mora også var ganske stolt da!? Gledelig når de mestrer ting! Så du koser deg med vin, rart, jeg har tenkt masse på vin i dag, men all vinen er borte i vogna. Må kanskje hente i morgen Har pærecider der også, nam Kos deg masse Det ble ikke vin på verandaen, fordi det blåste opp så veldig. Men et glass i stua er jo også godt! Og så fikk jeg merket masse av ungenes tøy (frem med strykebrett, strykejern og lapper) - har vel stått i halvannen time, tenker jeg. Og til og med fikset stroppene på kjolen til minstejenta som var for lange (altså frem med nål og tråd -- det er sjeldent syn her i huset....)! Så jeg er fornøyd med kvelden! Leste et annet innlegg om guttene dine som kom inn på de skolene de ville. Så moro! Og så gøy at de trives! jeg har ei nises som begynte i 8., på ungdomsskolen denne uka, og hun stortives også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.