Gå til innhold

Eks sin ring

Anbefalte innlegg

Gjest tHeRiNg
Skrevet

Hmm....ikke akkurat et "problem" men... Har en ring jeg fikk av en kjæreste for en del år siden som jeg føler det er feil å ha. Føler vi har en "forbindelse" i og med at jeg har denne ringen...

Det var en ring som han sa han trodde hadde tilhørt bestemora, som bare lå der, jeg ble så fascinert, syntes ringen var fin, så han sa jeg bare kunne ta den (litt sånn, virka ikke som han brydde seg, at den betød noe for han)

Syns det er for ille å kaste ringen også, men hvis jeg skal sende den til han per post, etter 3-4 år siden det ble slutt (vi har ingen kontakt etter da), så gjenopptar vi jo kontakten på en måte, selv om jeg ikke trenger skrive mitt navn eller noe brev sammen med ringen. Haha kanskje han ikke en gang husker den, så får han plutselig en anonym ring i posten....

Skrevet

Siden det var bestemora sin ring så tror jeg at jeg hadde sendt den til han med en lapp som kort forklarer akkurat det.

Skrevet

Siden det var bestemora sin ring så tror jeg at jeg hadde sendt den til han med en lapp som kort forklarer akkurat det.

Helt enig :) Det blir jo ikke å gjenoppta kontakten, men å levere tilbake noe som er hans.

Skrevet

Du må ikke kaste den. Send den tilbake og skriv kort at du sender den tilbake ettersom den tilhørte hans bestemor. Koster deg jo bare et frimerke, og det kan jo hende at det betyr noe for han eller andre i familien.

Skrevet

Enig.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har et par ringer jeg har fått av ekser. Bruker dem sjelden, men de ligger nå i skuffen. Hadde disse tilhørt bestemødre eller andre familiemedlemmer ville jeg gitt dem tilbake.

Skrevet

Hadde jeg fått en ring i posten helt sånn uten videre etter 4 til 5 år, så hadde jeg trodd at det hadde rablet for dama.

Ta enten kontakt med han først og spør om han vil ha tilbake ringen, fordi den kanskje betyr noe for han eller andre i familien.

Hvis du ikke vil det så får du beholde den en stund til.

Skrevet

Enig.

Den tiden som har gått kan lett forklares med at hun hadde ryddet i gamle ting, og så fant igjen ringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...