Gjest fisolofisk jente Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ønsker ikke å romantisere fedme, men jeg har en dyp beundring for mennesker (særlig kvinner for det er de som er utsatt for det største slankepresset) som veier 10-20 kg for mye, som spiser sunt, men mye og godt, som unner seg det de har lyst på og som ikke sutrer over vekta. Jeg var sammen med ei sånn jente i går. Jeg beundrer henne så! Det finnes faktisk de som veier 20 kg over idealvekta som har det BRA og ikke har noe ønske om å gå ned. De som har overskudd og livsglede og en slankekur ville vært drepen for dem. Det finnes faktisk mennesker som ikke er skapt for å slanke seg. Jeg beundrer de så.. er du en slik dame er du heldig, er du det ikke, kanskje vi kan bli det? Jeg er normalvektig, men fordi jeg spinker og sparer på kaloriene og trener som en gal hver dag. Vil sette meg selv fri. Vil være frodig og glad! Frodige kvinner med pupper og lår er så vakkert på andre, men ikke på meg..? Noen som tenker som meg? 0 Siter
org Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det å gi seg selv rett til å nyte, er verdifullt. Det å gi litt blaffen i hva andre mener, er beundringsverdig. Men det er tungt å være overvektig (jeg er ca 10 kg for mye, jobber med saken...). Og trusselen om diabetes og andre kostholdsrelaterte sykdommer er alvorlig. Det utseendemessige er ikke viktigst, synes jeg. Men det helsemessige. 0 Siter
Gjest +10-15kg Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg veier for mye og jeg legger merke til at f.eks ene venninna mi ser puppene mine, men ikke rumpa/lårene. Hun har små/nesten ikke pupper. Så det er vel litt sånn med alle. Man ser noe på andre, men ikke på seg selv. 0 Siter
Babette Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg beundrer heller deg og alle andre som er nødt til å streve for å holde vekta. Og de som trener uten å være glad i det. Det krever mye viljestyrke og selvdisiplin. 0 Siter
Orio Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Kanskje det er selvsikre kvinner du beundrer? Uansett vekt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.