Gå til innhold

blødning etter fødsel/keisersnitt

Anbefalte innlegg

aurorawilhelmine

Jeg hadde et keisersnitt for nesten 6 uker siden. Etter dette har man jo naturligvis en blødning, men er det vanlig at den varer så lenge som dette? Fikk beskjed på sykehuset at etter et par uker så skulle det gå over i brun utflod. Men det har det ikke gjort. Nå er ikke blødningen like kraftig og litt "utvannet", men fortsatt frisk. Begynner å bli lei av å blø, samtidig som jeg har begynt å føle meg småsvimmel til tider, til tross for at jeg spiser jerntabletter. Etterkontrollen får jeg ikke hos legen min før om tre uker på grunn av det fastlegetullet, som gjorde at jeg ikke fikk bestillt time før. Hadde vært fint med et svar

vennlig hilsen aw som er lei av å blø

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi regner det som vanlig med 6 ukers renselse etter en fødsel, også om der skjer med keisersnitt. Svimmelhet er ikke uvanlig etter en fødsel hvor hormonnivået er forandret. Hvis du ikke har smerter eller feber, kan du gjerne vente til planlagte etterkontroll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...