mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg har akkurat tylla i meg en nydelig sandwich Rista to grovbrødskiver i panna, hadde på bittelitt olivenolje og gned litt hvitløk på. Hadde en skive serranoskinke og to skiver Manchego-ost, litt salat og tre dritgode klasetomater imellom. Det gikk på under 5 min å lage den, og det var veldig godt. Også drakk jeg et glass TabXtra *mett og glad* 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Halv gråbrødskive med makrell i tomat (et lass, det datt nesten av), med litt svartpepper fra kverna på, halv gråbrødskive med (et lass, det datt nesten av) cottage cheese, oppskåret cherrytomat og svartpepper. Et glass Pepsi Max. Mett og glad. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg laget ostesmørbrød i smørbrødgrillen. Ost, skinke, agurk, ketchup og pizzakryddder. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde tre wasa fiber plus knekkebrød, en med lett brunost, en med makrellfilet og en med litt kaviar. Også drakk jeg en kopp grønn te til. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde tre wasa fiber plus knekkebrød, en med lett brunost, en med makrellfilet og en med litt kaviar. Også drakk jeg en kopp grønn te til. Det høres ut som om du er "flinkere" enn meg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det høres ut som om du er "flinkere" enn meg. Er flink hele dagen jeg, men så er jeg dessverre ikke like flink når middagen/kvelden kommer. (((((((( 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det høres ut som om du er "flinkere" enn meg. Men den lunsjen din hørtes jo både sunn og god ut da. Også fikk jeg veldig lyst på kald tab xtra. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Skivene dine hørtes gode ut Men upraktisk med matlaging på jobb. Jeg hadde en salat med ost og et olivenrundtstykke ved siden av. Drakk vann til. 0 Siter
kragens Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Trodde man tyllet i seg noe flytende, tylle i seg mat? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Men den lunsjen din hørtes jo både sunn og god ut da. Også fikk jeg veldig lyst på kald tab xtra. Tab er konge. Må ha det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Trodde man tyllet i seg noe flytende, tylle i seg mat? Mulig, har aldri tenkt over det før. Kanskje jeg heller skulle sagt "Jeg har akkurat trøkka i meg en sandwich". 0 Siter
org Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Lunsj nr. 1: Et par dl havregryn med melk og sukker. Et eple. 1 gl. juice. Lunsj nr. 2: En Go'Morgen yoghurt med skogsbær. En banan. (Sto opp ca kl 9.00, derfor ble det ikke frokost i dag, men to lunsjer. :-)) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Å, det hørtes godt ut!! Min lunsj består av 2 knekkebrød med kalkunfalukorv, agurk, majones og litt salt og pepper. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Halv gråbrødskive med makrell i tomat (et lass, det datt nesten av), med litt svartpepper fra kverna på, halv gråbrødskive med (et lass, det datt nesten av) cottage cheese, oppskåret cherrytomat og svartpepper. Et glass Pepsi Max. Mett og glad. Hva er gråbrød? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ååååå - det hørtes nydelig ut! Så kreativ du er!!!! Jeg hadde mine tre knekkebrød (Wasa fiber pluss) med hhv laksepostei, laksepostei og makrell i tomat på. Vann + kaffe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 2 havreknekkebrød i en lettyoghurt, vann til og noen plommer og knaskerøtter etterpå. ) Så godt atte! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Tab er konge. Må ha det. Æsj. Tab og Pebsi max og Cola light er URK :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ååååå - det hørtes nydelig ut! Så kreativ du er!!!! Jeg hadde mine tre knekkebrød (Wasa fiber pluss) med hhv laksepostei, laksepostei og makrell i tomat på. Vann + kaffe. Laksepostei? Er den god? Er det bare moset laks eller ligner det på leverpostei? Fås på vanlig dagligvare? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde tre wasa fiber plus knekkebrød, en med lett brunost, en med makrellfilet og en med litt kaviar. Også drakk jeg en kopp grønn te til. Nesten som min lunsj :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Laksepostei? Er den god? Er det bare moset laks eller ligner det på leverpostei? Fås på vanlig dagligvare? Jeg synes den er god med litt ekstra pepper på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.