Gå til innhold

Hva var din lunsj i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat tylla i meg en nydelig sandwich :)

Rista to grovbrødskiver i panna, hadde på bittelitt olivenolje og gned litt hvitløk på. Hadde en skive serranoskinke og to skiver Manchego-ost, litt salat og tre dritgode klasetomater imellom.

Det gikk på under 5 min å lage den, og det var veldig godt. Også drakk jeg et glass TabXtra :)

*mett og glad*

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• Lillemus

9

• morsan

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Halv gråbrødskive med makrell i tomat (et lass, det datt nesten av), med litt svartpepper fra kverna på, halv gråbrødskive med (et lass, det datt nesten av) cottage cheese, oppskåret cherrytomat og svartpepper. Et glass Pepsi Max. Mett og glad.

:)

Skrevet

Jeg laget ostesmørbrød i smørbrødgrillen. Ost, skinke, agurk, ketchup og pizzakryddder.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg hadde tre wasa fiber plus knekkebrød, en med lett brunost, en med makrellfilet og en med litt kaviar.

Også drakk jeg en kopp grønn te til.

Skrevet

Jeg hadde tre wasa fiber plus knekkebrød, en med lett brunost, en med makrellfilet og en med litt kaviar.

Det høres ut som om du er "flinkere" enn meg. :P

Gjest annlovinda
Skrevet

Er flink hele dagen jeg, men så er jeg dessverre ikke like flink når middagen/kvelden kommer. :(((((((((

Gjest annlovinda
Skrevet

Men den lunsjen din hørtes jo både sunn og god ut da. Også fikk jeg veldig lyst på kald tab xtra.

Gjest Elextra
Skrevet

Skivene dine hørtes gode ut :) Men upraktisk med matlaging på jobb.

Jeg hadde en salat med ost og et olivenrundtstykke ved siden av. Drakk vann til.

Skrevet

Trodde man tyllet i seg noe flytende, tylle i seg mat? ;)

Skrevet

Men den lunsjen din hørtes jo både sunn og god ut da. Også fikk jeg veldig lyst på kald tab xtra.

Tab er konge. Må ha det. :)

Skrevet

Trodde man tyllet i seg noe flytende, tylle i seg mat? ;)

Mulig, har aldri tenkt over det før. :) Kanskje jeg heller skulle sagt "Jeg har akkurat trøkka i meg en sandwich". :)

Skrevet

Lunsj nr. 1:

Et par dl havregryn med melk og sukker. Et eple. 1 gl. juice.

Lunsj nr. 2:

En Go'Morgen yoghurt med skogsbær. En banan.

(Sto opp ca kl 9.00, derfor ble det ikke frokost i dag, men to lunsjer. :-))

Skrevet

Å, det hørtes godt ut!!

Min lunsj består av 2 knekkebrød med kalkunfalukorv, agurk, majones og litt salt og pepper.

Skrevet

Halv gråbrødskive med makrell i tomat (et lass, det datt nesten av), med litt svartpepper fra kverna på, halv gråbrødskive med (et lass, det datt nesten av) cottage cheese, oppskåret cherrytomat og svartpepper. Et glass Pepsi Max. Mett og glad.

:)

Hva er gråbrød?

Skrevet

Ååååå - det hørtes nydelig ut! Så kreativ du er!!!!

Jeg hadde mine tre knekkebrød (Wasa fiber pluss) med hhv laksepostei, laksepostei og makrell i tomat på. Vann + kaffe.

Skrevet

2 havreknekkebrød i en lettyoghurt, vann til og noen plommer og knaskerøtter etterpå. :o) Så godt atte!

Skrevet

Tab er konge. Må ha det. :)

Æsj. Tab og Pebsi max og Cola light er URK :-(

Skrevet

Ååååå - det hørtes nydelig ut! Så kreativ du er!!!!

Jeg hadde mine tre knekkebrød (Wasa fiber pluss) med hhv laksepostei, laksepostei og makrell i tomat på. Vann + kaffe.

Laksepostei? Er den god? Er det bare moset laks eller ligner det på leverpostei? Fås på vanlig dagligvare?

Skrevet

Nesten som min lunsj :-)

Skrevet

Laksepostei? Er den god? Er det bare moset laks eller ligner det på leverpostei? Fås på vanlig dagligvare?

Jeg synes den er god med litt ekstra pepper på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...